Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke speakers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke speakers?

hallo,

ik ben beginnend dj en zoek speakers, ik ga de speakers eerst gebruiken voor thuis om te oefenen en later voor kleine feestjes. ik heb al op veel site's gekeken en informatie gezocht maar ben er nog niet uit wat handig voor me is en niet al te duur. ik wil hiervoor ongeveer 200 euro uitgeven is dit genoeg?
    en anders mag het ook meer zijn. of het actieve speakers zijn of met een losse verterker maakt me niet heel veel uit.
    mischien dat jullie me kunnen helpen.
    jari.

Met 200 euro heb je eigenlijk nog niet zo gek veel keuze, in ieder geval niet als het gaat om een geluidssysteem dat ook nog een beetje presteert.

Als je van plan bent het setje ook te gaan gebruiken voor feestjes, dan is het misschien toch beter om nog even door te sparen zodat je een kwalitatieve starters-set kunt aanschaffen die je eventueel nog kunt uitbreiden. Dan voorkom je dat je nu eerst een speakerset koopt en die later weer moet wegdoen omdat je andere uitbreidingsplannen hebt.

Moet het toch persé rond het budget van 200 euro passen en moet er voor dat geld redelijk wat geluid uit komen, dan is dat op zich wel te doen. Maar dan heb je relatief veel hout voor weinig geld waarbij de klankkwaliteit niet echt denderend is. ;) Daar is de prijs dan ook naar.

2x Omnitronic DX-2222
    1x Skytec SPL 1000eq.
    Dan heb je eigenlijk het uiterste dat ongeveer binnen je budget past. Maar nogmaals, als je er echt mee op pad wilt naar feestjes kun je toch beter kijken naar een kwalitatief beter instapsysteem, zodat je een mooie basis hebt om uit te kunnen breiden.

Comment

Working...
    X