Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto geluid

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Auto geluid

Hallo Bax-Shop,

Kan ik ook mijn vragen posten over het geluid van een auto? Wil namelijk een setje halen voor in mijn auto en om hulp vragen, maar weet niet of dat hier wel kan?

Ik geloof niet dat Bax specifiek car audio aanbiedt, maar als je vragen hebt mbt aansluiten ed kun je me wel even een pm sturen, bouw al jaren draagbare boxen.(Zelfde principe als auto) Als je advies nodig hebt over het inbouwen in een auto kan ik je helaas niet helpen.

Comment

Dan pm ik met jouw wel. Ik weet dat bax-shop geen audio voor auto's verkoopt (of weinig), maar misschien kon het wel zo zijn om er even over te discussieren op het forum.

Ik pm je wel, thread kan gesloten worden.

Comment

Dat weet ik verder niet hoor, maar is prima.

Comment

Pm is verstuurd;) Bedankt voor je moeite.

Comment

Car-audio doen er inderdaad niets mee, omdat dat een hele andere business is. Onze producten zijn gebouwd om op lange afstand te presteren of juist een zo neutraal mogelijke klank te creëren. ;)

Car-audio moet voornamelijk op erg korte afstand goed kunnen presteren in een relatief kleine constructie en er vooral veel dB's uit blazen. Ondanks dat ik zelf ook een aardig setje in de auto heb liggen, is het toch niet iets wat aansluit bij dit forum en de shop. ;)

Aangezien je reeds geholpen wordt, kan hier een slotje op.

Comment

Aangezien je reeds geholpen wordt, kan hier een slotje op.
              Maar dat heb je niet gedaan?!

Comment

Ik denk wel dat er hier mensen zijn die je kunnen bijstaan om een line array met dubbel 18" subs in je auto in te bouwen. Je hebt toch een een beetje ruime auto he?

Comment

Het gaat hier over auto´s, niet over touringcars :p

Comment

Euh, oja, slotje...

Comment

Working...
                    X