Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer Eurolive B1520

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer Eurolive B1520

Heeft er iemand ervaring met deze luidsprekers de B1520 zijn deze goed kan er een paar tweedehands kopen is het de moeite of vallen ze tegen heb nog juist de Dap K-115 gekocht zijn deze ook zo goed of minder goed.
    Groetjes,
    Jules

Persoonlijk denk ik dat de K-115 beter presteert dan de B1520, maar er zit dan ook aardig wat prijsverschil tussen. Maar interessanter is, wat wil je er mee gaan doen?

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Persoonlijk denk ik dat de K-115 beter presteert dan de B1520, maar er zit dan ook aardig wat prijsverschil tussen. Maar interessanter is, wat wil je er mee gaan doen?
      De K-115 heb ik al maar die B1520 zijn mij aangeboden voor 100€ voor de twee deze zijn 4jaar oud en bijna niet gebruikt zouden deze goed zijn van geluid heb ze nog niet gehoord
      en is nogal ver voor zo maar eens gaan te luisteren.

Comment

Originally posted by julesvb View Post
        maar die B1520 zijn mij aangeboden voor 100€ voor de twee deze zijn 4jaar oud en bijna niet gebruikt
        2x B1520 voor 100,-? 50,- de speaker? Daar zou ik niet zo lang over na hoeven denken. Dan mag je me desnoods zn emailadres geven, koop ik ze zelf wel!
        Last edited by dlo; Tuesday-18-10-2011, 21:49.

Comment

Bijna niet gebruikt, zo goed als nieuw uhm zegt dat iedereen die zn oude zooi kwijt wil?
          Maar dan nog, 100 euro, dat is inderdaad bijna voor niks.

Comment

Working...
          X