Announcement

Collapse
No announcement yet.

fullrange of subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fullrange of subwoofer

wat is het verschil tussen fullrange en subwoofer? en weet iemand een leuke geluidsinstalatie waarbij ik mijn behringer a500 kan gebruiken. Ik gebruik het toch thuis en niet voor feestjes dus gewicht maakt niet uit kosten ook niet.

fullrange
    Is meestal een tweeweg systeem met een tweeter en een woofertje. Geven een geluid in het volledige frequentiespectrum, vaak van 50 tot 20.000 Hz.

subwoofer
    Een luidspreker die alleen lage tonen produceert, meestal van 40 tot 120 Hz of iets in de buurt daarvan. Omdat hij alleen lage tonen hoeft weer te geven, is hij beter in het produceren van bass dan een fullrange systeem.

en weet iemand een leuke geluidsinstalatie waarbij ik mijn behringer a500 kan gebruiken. Ik gebruik het toch thuis en niet voor feestjes dus gewicht maakt niet uit kosten ook niet.
    Dan kan ik je Dynaudio speakers laten zien van tussen de 1500 en 4000 euro per stuk, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden.
    Ik zou er gewoon een setje Behringer B2031P monitoren aan hangen. Dankzij de 8.75 inch woofer kun je er ook aardig wat bass uit krijgen.

Comment

Working...
    X