Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muzieksites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muzieksites

Hallo,

Ik hoop dat ik dit hier mag vragen maar aangezien de laatste tijd muzieksites zoals 9ty.biz wegvallen is het iets moeilijker om aan recente en geliefde muziek te komen, ik zoek het dan vooral op in de genre House.
    Kan iemand mij informeren over eventueel goede bronnen, dan wel per e-mail of pm via dit forum?

Mvg,

Loran

ik gebruik er gewoon itunes voor. ;)
    daar kun je vrijwel alle house nr,s vinden van labels zoals spinning records,ect.

edit: gebruik gewoon itunes. en betaal voor je muziek 9ty.biz is iligaal omdat je muziek met andere deelt die dat ook kunnen downloaden!!. zonder dat je daar toestemming voor hebt.

itunes is heel erg simpel. en je kunt makelijk al je muziek vinden die je kopen wil!!.
    Last edited by donkey kong; Monday-31-10-2011, 04:54. Reason: de site,s die hij gebruikte waren iligaal.

Comment

Als je zoekt naar illegale sites dan zit je hier op het verkeerde adres, het is trouwens verboden om op forums links uit te wisselen naar dergelijke sites en als je muziek wil daar betaal je netjes voor en zo duur is dat niet.

Beatport is hiervoor ook goed ;-)

Comment

Op dance-tunes.com staan meestal ook wel wat leuke nummers!

Comment

Spotify is een progamma, werkt idiaal!

Comment

Wees iets duidelijker,
            wat wil je?

Wil je sites om gratis muziek te krijgen? Dit is dus niet toegestaan op dit forum en hierbij kunnen wij dus ook niks doen.

Wil je een site om house muziek te downloaden? kijk eens op www.beatport.com, www.dance-tunes.com

Comment

Beatport.com is DE house en dance site van de wereld

Comment

Ik geef je een tip, betaal voor je muziek! Ga geen illegale downloads doen. Je krijgt er alleen maar problemen mee. Mijn vriend download ook illegaal muziek en hij mag niet meer draaien! Omdat iemand die wist dat hij dat illegaal deed het bij de politie heeft gemeld! Alsjeblieft, betaal voor je muziek!:cry:

Comment

Het leuke aan beatport en dancetunes is voor wat ik handig vind is dat je een lijst kan opslaan en daar kan je bij elk bezoek wat aan te voegen tot je een aardige lijst heb die je nog kan aanpassen en dingen toevoegen natuurlijk.

Comment

@dance2mix. dat kan ook bij itunes je zoekt eerst een lading muziek en die zet je bij verlanglijst. en dan kun je in een keer je lading kopen. voordeel je kunt zien wat het totaal bedrag gaat worden (stel je hebt nog 50 te goed). en dan kun je kiezen welke je wel neemt en welke je niet neemt.
                    kwa muziek.

erg handig:D.

Comment

Beatport en Junodownload gebruik ik het meest.

Comment

Thx iedereen

Comment

Working...
                        X