Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ 850 CD's + Tracknamen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ 850 CD's + Tracknamen

Hallo,

Op youtube zie ik veel filmpjes waarop mensen een CD in de cdj850 doen en dan de tracknamen krijgen te zien die op de cd staan.
    Als ik een cd in de cdj850 doe dan krijg ik alleen: Track 1, track 2, track 3 etc. te zien.

Iemand weet hoe je dat kan fixen met branden of iets anders ofzo?

Met welk programma brand je?

Comment

Als je een cd in MP3 structuur brand staan de titels er ook bij!

Comment

x

Ik brand gewoon met windows media player! en hoe bedoel je mp3 structuur? Ik brand ze gewoon met mp3 formaten inderdaad

Comment

Je moet bij windows media player de cd's als gegevens cd's branden dan krijg je titels en artiesten er ook op, heb dat toevallig afgelopen zaterdag uitgevogeld voor ik moest draaien en ik een paar nieuwe tracks wilde branden, na 6 keer wist ik het! stond trouwens ook ergens bij extra informatie dat je de titels en artiesten erbij krijgt als je ze als gegevens cd brand en niet als audio cd, dit kan je veranderen bij het brandopties icoontje links van branden starten en lijst wissen, als je erop klikt kan je meteen kiezen tussen audio of gegevens cd! En de speler draait natuurlijk ook de track gewoon!

Comment

Originally posted by tomkillah View Post
            Ik brand gewoon met windows media player! en hoe bedoel je mp3 structuur? Ik brand ze gewoon met mp3 formaten inderdaad
            Zo gaat het via Apple in ieder geval wel, windows weet ik niet!

Comment

Working...
            X