Announcement

Collapse
No announcement yet.

Luidspreker hoes dap mc-215

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luidspreker hoes dap mc-215

Beste Bax forumleden,

Ik heb een set Dap mc-215 in mijn bezit, en ik wil daar graag hoezen voor hebben zodat ik ze kan vervoeren. Nou heb ik stad en land afgezocht, maar deze blijken gewoon niet te bestaan.
    Nu vroeg ik mij dus af of iemand hier weet of er misschien hoezen zijn die
    Ook op de dap mc-215 speakers passen. Of misschien een bedrijf die deze voor niet te veel geld zou kunnen maken, ze worden namelijk alleen gebruikt voor het af en toe vervoeren van de speakers.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Gr,
    Jake

Mogelijk passen de JBL JRX 125 speakerhoezen, maar dat zou dan wel heel erg krap zijn... kan het je niet garanderen. ;)

Comment

Deze had ik dus al eens besteld omdat ik hetzelfde dacht, maar omdat de dap speakers trapeziumvormig zijn gaat hij net niet over de voorkant van de speaker heen.

In iedergeval alvast bedankt!

Comment

Ik denk niet dat je hier hoezen voor gaat vinden. er zijn diverse bedrijven die speakerhoezen op maat maken tegen een redelijke prijs. Echter is redelijk natuurlijk relatief en worden hoezen meestal om pro speakers gebruikt. Ik denk dat bij een dap mc-speaker de hoes bijna evenveel zal kosten als de speaker zelf

Comment

Muzip.nl -> Nette hoezen voor de prijs.

Comment

Luidsprekrhoezen.nl

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
              Luidsprekrhoezen.nl
              Zelfde bedrijf als muzip, alleen een levert volgens mij niet naar particulieren.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                Zelfde bedrijf als muzip, alleen een levert volgens mij niet naar particulieren.
                Luidsprekerhoezen leverde bij mij gewoon aan huis, zonder bedrijfsnaam oid op te geven.

Comment

Working...
                X