Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mengtafel voor neef.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mengtafel voor neef.

Beste Baxers,

Mijn neef is over een maandje jarig! Hij wil graag een mengtafel, dus vroegen zijn ouders of ik een leuke kon zoeken. Hij wilt er graag een met minimaal 12 mono kanalen en 2 stereo kanalen. Hij wilt minimaal 20 effecten. Twee subgroepen, en een beetje goede kwaliteit. Het budget is €300 a €400.
    Is dit mogelijk voor het budget? Ik heb op dit moment deze op het oog.

mvg, Jan Petersen
    Last edited by JanPetersen; Saturday-05-11-2011, 10:18.

Zodra iemand met het woord kwaliteit begint, kun je Behringer eigenlijk al laten vallen.
    Maar ik denk dat het budget wat te laag is voor de eisen die hij heeft.
    Leuke tafels zijn de mengtafels van A&H uit de ZED serie. Check de shop maar eens. ;)

Voldoen niet helemaal aan de gestelde eisen i.c.m. het budget trouwens.

Comment

Originally posted by ajdeboer View Post
      Zodra iemand met het woord kwaliteit begint, kun je Behringer eigenlijk al laten vallen.
      Maar ik denk dat het budget wat te laag is voor de eisen die hij heeft.
      Leuke tafels zijn de mengtafels van A&H uit de ZED serie. Check de shop maar eens. ;)

Voldoen niet helemaal aan de gestelde eisen i.c.m. het budget trouwens.
      Ik dacht al dat de Behringer het niet ging worden!

En de Soundcraft EPM-12 dan? Die is kwalitatief wel goed denk ik.

Comment

Vanwaar die eissen? zijn die functies echt nodig, of is het meer gewoon iets roepen wat um wel cool lijkt.

Als je subgroepen wilt blijf je in het budgetsegment toch al snel berhinger, echter wil je dat liever niet ivm kwaliteit.

Die epm dingen zijn best leuk, echter voor 20 euro meer heb je ook een EFX en dan heb je een vrij redelijk effect apparaat ingebouwd zitten verder hetzelfde.

Comment

@ SLGV,

Ik denk inderdaad dat het de Soundcraft EFX12 gaat worden, bedankt voor de reacties!

Comment

Ik heb nu een behringer hij klinkt geweldig werkt goed en heeft naast alles wat genoemd werd ook nog een usb aansluiting die fantastisch klinkt

Comment

Beste zzz,

Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent met je berhinger en dat je die nu helemaal geweldig vindt. Als je ecjter wat vaker met pro meteriaal hebt gewerkt zul je er vanzelf achter komen dat het toch ecjt stukken beter kan.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                Beste zzz,

Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent met je berhinger en dat je die nu helemaal geweldig vindt. Als je ecjter wat vaker met pro meteriaal hebt gewerkt zul je er vanzelf achter komen dat het toch ecjt stukken beter kan.
                Hoe hoger de prijs hoe beterde kwaliteit inderdaad. Op mijn tiende kocht ik mijn eerste mengpaneel, dat was een HQ. Nu heb ik een Allen & Health GL2400-424. Geloof me, daar zit heel veel kwaliteitsverschil in! Nou is de Behringer vast wel beter dan de HQ, maar alsnog!

Comment

Working...
                X