Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audio 2 DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audio 2 DJ

Goedendag,

Ik wil mijn laptop aansluiten met een jack naar mijn Numark M1 mixer met behulp van de audio 2 DJ, klopt het dat ik enkel mijn laptop hoef te verbinden aan de audio 2 DJ en die vervolgens aansluit aan mijn mixer die via mijn versterker naar mijn boxen gaat. Ik wil namelijk met traktor op de boxen.
    Verder heb ik 2 numark ndx800's die denk ik als 3e en 4e kanaal zouden functioneren indien ik een 4 kanaals mixer heb, want nu is het of of, en kan ik maar 2 kanalen geleiden.

Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven over de huidige situatie.
    Ik moet even het hele overzicht voor mij zien.

Met vriendelijke groet,

Loran

Het bovenstaande wat je zegt klopt. Ook zou je dit kunnen doen:

Je zet de Numark NDX800's op het Line1 en Line 2, en de Audio DJ 2 op Phono 1 en phono 2. Dan kan je switchen van line naar phono. In het midden van je mengpaneel zit hier zo'n knopje. Dan kan je het allebei gebruiken, alleen je moet wel steeds het knopje omschakelen.

Als je een 4 kanaals mengpaneel hebt, zet je alles op 1 kanaal, maar dat lijkt mij wel zo logisch.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
      Het bovenstaande wat je zegt klopt. Ook zou je dit kunnen doen:

Je zet de Numark NDX800's op het Line1 en Line 2, en de Audio DJ 2 op Phono 1 en phono 2. Dan kan je switchen van line naar phono. In het midden van je mengpaneel zit hier zo'n knopje. Dan kan je het allebei gebruiken, alleen je moet wel steeds het knopje omschakelen.

Als je een 4 kanaals mengpaneel hebt, zet je alles op 1 kanaal, maar dat lijkt mij wel zo logisch.
      oh dat is inderdaad wel een goede, had ik nog niet bij nagedacht, maar misschien ga ik wel aan een 3 of 4-kanaals, maar omschakelen is in feite net zo makkelijk.

Comment

Working...
      X