Announcement

Collapse
No announcement yet.

4 acoustics ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 acoustics ervaring

beste mensen,

heeft en iemand ervaring met de speaker sets van 4 acoustics ?
    de prijzen zijn erg aantrekkelijk maar is het rendement er ook naar ?
    ik hoor het graag van jullie

Wat betreft de 4-acoustic FCS 115T G2: ja, dat rendement is er zeker naar! Damn wat gaan die dingen hard.

De kwaliteit is voor het geld ook zeker goed te noemen. Niet te vergelijken met een topklasse A merk natuurlijk, maar het overtreft zeker alle Behringer/DAP/Mackie setjes.

Als je in de buurt (omgeving Utrecht) woont mag je wel eens komen luisteren.

Comment

Heb hier ook al een tijdje 4 acoustics in gebruik.
      Heb een setje staan van den toenmalige DY serie (4x sub 2x top) aangedreven door 2 Digit 2k2 amps.
      Met de juiste EQ en crosover instellingen is hier zeker een fatsoenlijk geluid uit te krijgen.
      Voor de prijs is dit zeker de moeite om eens naar te kijken

Comment

jammer dat ik toch meer naar het zuiden toe woon,
        anders was ik zeker even langs gekomen, ze staan me zeker aan, en de prijs werkt ook lekker mee

Comment

heeft iemand anders nog meningen of ervaring met dit merk. ben vrij geintresseerd in deze speakers alleen ik weet niet helemaal hoe ik me moet richten, ik hoor graag uw mening.

Comment

Een vriend van mij draait wel eens op feesten met de 4-Acoustic FCS 118 Reflex PA Set 3600 watt RMS. Ik heb die een paar keer gehoord, en ze klinken zeker niet verkeerd!

Comment

Working...
            X