Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peavey HP-305 Black Widow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peavey HP-305 Black Widow

Kent iemand deze boxen en zijn deze geschikt als toppen bij een (niet al te grote) disco ? Ze staan (als set van 2)op Marktplaats en kan ze kopen
    voor € 200,00
    (15 inch. 350W rms, 750W program, 1000W piek. Voorzien van originele peavey Black Widows.)
    Last edited by theo7123; Monday-05-12-2011, 21:12. Reason: Discussie/topic mag gesloten worden

leuke speakers ik vind ze eerlijk gezegt niet zo heel strak, waar wil je ze voor gaan gebruiken ? en wat voor amps

Comment

Originally posted by bramvinkel View Post
      leuke speakers ik vind ze eerlijk gezegt niet zo heel strak, waar wil je ze voor gaan gebruiken ? en wat voor amps
      Wil mijn huidige tops vervangen (200 watt rms met die vervelende piezo tweeters). Moeten dus als tops dienen bij een 30+ disco. Amp is American Audio VLP 1500. Worden doorgelusd vanaf 2x sub elk 350 watt rms. Kan dit met een redelijk/goed geluid ? Is een 30+ disco dus geen volume voor jongeren......

Comment

ik zou zeggen goede keus, ben alleen niet zo'n fan van van jack aansluiting.

Comment

OK, bedankt,
          Zie er toch maar van af om dezelfde redenen.(zat hier al een beetje mee)

Comment

discussie/topic gesloten.

Comment

Als alleen de jack aansluiting een probleem is knutsel je er toch gewoon even een speakon connector in. Dit stelt helemaal niets voor en is zo gebeurt.

Een speakon connector kost ook maar een paar euro.

Comment

Ja, dat lukt dus never nooit door deze jongen met twee linkerhanden......
                Heb geen haast, zoek wel verder, toch bedankt voor je adviezen.

Comment

Working...
                X