Announcement

Collapse
No announcement yet.

DAP Club mate 12 actieve luidsprekerset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DAP Club mate 12 actieve luidsprekerset

hallo,

Ik ben een beginnende dj en wil nu gaan beginnen met op feesten draaien.
    ik heb al een midi-controller en ben nu op zoek naar luidsprekers
    Zou dit een goede luidsprekerset zijn om mee te beginnen: http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

Originally posted by noahdriessen View Post
    om mee te beginnen
    Leg daar maar de nadruk op!:D

Zoals ik al zei, leuk om mee te beginnen. Maar je moet er niet te veel van verwachten. Is die €400 euro je hele budget? Want dan is er wel wat leukers op de markt te vinden! Zoals de Behringer EUROLIVE B212D. Kost €200 per stuk.

Comment

maar dan heb ik wel geen subwoofer..

Comment

Het draag misschien wel de naam subwoofer maar daar is het grootste deel ook wel mee gezegt.

Ik zou ook gaan voor de suggestie van janpetersen. Dit kun je dan in de toekomst eventueel aanvullen met subs.

Comment

Die subwoofer is net zo groot als de woofer in de EUROLIVE!

12"

Comment

laten we speakers gaan beoordelen op het formaat van de woofer
            Zegt LA400 iemand iets? Dat geeft flink wat laag, als zou dat met 12" blijkbaar niet moeten kunnen.

Dat een B212D misschien beter geluid geeft dan een CM-12 oke, maar dit komt niet door het woofer formaat van de sub.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
              laten we speakers gaan beoordelen op het formaat van de woofer
              Zegt LA400 iemand iets? Dat geeft flink wat laag, als zou dat met 12" blijkbaar niet moeten kunnen.
              ??? Tegen wie heb je het nu??

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                ??? Tegen wie heb je het nu??
                Tegen iedereen die het leest -__-

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                  Die subwoofer is net zo groot als de woofer in de EUROLIVE! 12"
                  Niet echt tegen iemand, eerder tegen deze post, om aan te geven dat je dus niet een top kast en een basbox kan gaan vergelijken door enkel naar de afmeting van de woofer te kijken. De ene 12"er is de andere niet. Die suggestie wordt nu wel gewekt.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                    Niet echt tegen iemand, eerder tegen deze post, om aan te geven dat je dus niet een top kast en een basbox kan gaan vergelijken door enkel naar de afmeting van de woofer te kijken. De ene 12"er is de andere niet. Die suggestie wordt nu wel gewekt.
                    Daar heb je gelijk in! Neem de HK audio PRO 210 sub. Twee 10" woofers, en een bak aan geliuid!

Comment

@JanPetersen, wat je in dit topic gepost hebt, kan ik niet veel van maken. Eerst beoordeel je zelf speakers op basis van het formaat, om vervolgens je eigen argument onderuit te halen door te verdedigen dat er ook 2x10" subs bestaan.

Plus, aan de rest, wat heeft de topicstarter hier nu aan?

Persoonlijk zeg ik 'ja' voor de Club Mate 12 als het gaat om het draaien op wat kleinere feestjes. Vooral omdat je dan een compact systeem in handen hebt met een erg volle klank. Je moet echter niet verwachten dat je op een feest met 100 man alles wegblaast, dat is onmogelijk. Maar feestjes tot 50 man, dat moet perfect lukken.

Let echter wel op, ben je van plan om later uit te gaan breiden? Je kunt de Club Mate 12 eigenlijk alleen uitbreiden door met een dubbele set te gaan werken (Dus een Club Mate set per kant. ;)) Dan moet een feestje tot 125 man geen probleem zijn en heb je erg veel vrijheid qua spreiding. Maar dan houdt het ook al redelijk snel op.

Wil je later feesten tot 300 man gaan doen, dan zul je op een gegeven moment de overstap moeten maken naar een ander systeem.

Comment

Working...
                      X