Announcement

Collapse
No announcement yet.

oren worden warm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oren worden warm

Hallo

Ik heb pas geleden me pioneer se-mj5 hier bij baxs-shop gekocht. Maar zodra ik hem langer als half uur- uur op heb, worden me oren warm.

Is dit normaal, en kan ik dit vermijden ?

Alvast bedankt

Hahaha, is dit een grap?
    Komt omdat er iets afgesloten over je oren zit, dan worden inderdaad je oren warm. :D

Comment

Ijsblokje in je oor steken, en dan koptelefoon opzetten ;-)

Comment

Ik heb bij die van mij airco laten in bouwen, Bij de plaatselijke autodealer

Comment

@ Henk, xD Doet ie ook fietsen?

Comment

hij bouwt ze overal in, speakers, parren, schoenen. wat je maar wilt :)

Comment

En met zo'n par met airco kun je dan koud licht maken? Klinkt zeer interessant!

Comment

Het is heel normaal dat je oren warm worden, maar als je ergens een feestje gaat verzorgen dan heb je toch niet constant die koptelefoon op, je gebruikt die om voor te luisteren en om te mixen.

De oren van mijn hoofdtelefoon zijn bij momenten zelfs nat van het zweet, daarmee dat ik nooit iemand mijn hoofdtelefoon laat gebruiken of ikzelf een hoofdtelefoon van een ander op mijn kop zet, bah, bah

Comment

Nu ook zonder speakers verkrijgbaar :p

Comment

Mijn oren werden ook een keer warm, hoofdtelefoon doorgebrand. En ja, dan wordt het toch behoorlijk warm!

Comment

Dan worden je oren tenminste bruin! :P

Comment

Working...
                      X