Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speaker beschermen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speaker beschermen

Over niet al te lange tijd is het weer carnaval. Dit jaar worden weer diverse speakers verhuurd voor gebruik op wagens, echter wil ik wel dat ze ook gewoon netjes terug komen.

Mijn idee was om voor de grill van de speakers iets van foam te plaatsen. Zodat ik deze na gebruik met de confettie / serpentiene en al gewoon kan weg gooien en dus geen kasten hoef open te schroeven om rotzooi er uit te halen.

Wat kan ik hier het beste voor gebruiken ( wegwerp dus moet niet te duur worden)

Eigenlijk moeten die speakers sowieso in 'frivole staat' terug bij jou komen. En dus geen geen confetti of serpentine. Anders kunnen ze een leuke vergoeding betalen. Tenminste zo gaat het bij mij!

Comment

Ik ga de speakers zelf op de wagen zetten, i.v.m. aansluiten en haal ze ook weer zelf op.
      De huurder help hier natuurlijk wel bij mee, maar dan wordt tenminste alles goed aangesloten.

Als er echt iets ernstigs aan toe is, dan wordt het natuurlijk betalen. Maar het is wel carnaval, dus er komt zowiezo confittie en serpentine op door die *** poete langs de kant. Kan de huurder weinig aan doen, daarom dat we voorzorgsmaatregelen wilden treffen.

Comment

Working...
      X