Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke speakerkabel voor soundmate

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke speakerkabel voor soundmate

hallo,ik heb 2 soundmate sets en nu wil ik wat langere speakerkabels kopen.
    zijn deze geschikt voor mijn set of raden jullie mij wat anders aan?Klotz SC3-20SW Neutrik speakON 2p - speakON 2p 20 meter speakerk.

ik zoek dus kabel van een meter of 20.

maar ik zag bij bax ook een set met 4p ?????
    en toen ging ik twijfelen.

alvast bedankt.

Bij de Soundmate heb je GEEN 4P kabel nodig, maar gewoon 2P. Deze kabel is een idee? Dat zijn voor de prijs erg goede kabels. Neutrik connectoren, aders van 2,5mm. En ze zijn zeer flexibel!

Comment

ok bedankt,had deze nog niet gevonden,terwijl ik nu ook dap kabels heb!

ik ga ze straks gelijk bestellen,en dan heb ik ze zoals gewoonlijk morgen rond 09.15.

bedankt voor je snelle reactie.

Comment

Het kan zijn dat ik me vergis maar een soundmate is toch actief of zit ik er nu zo naast? Waarvoor heb je dan speakon kabel nodig?

het enigste wat ik zou kunnen verzinnen is dat je een speakon kabel van je sub naar je top nodig hebt. Dan zou ik dus niet voor lange kabels kiezen. Als je de top verder van de sub wil gaan zetten kun je vreemde effecten gaan krijgen. Als je een set bij je podium wil zitten ( of wat dan ook ) en dan een top verder in de zaal zou ik toch gaan denken aan een delay. Zeker als je het over kabels van 20m hebt. Anders kun je best wat rare klikjes en tokjes krijgen.

Als het om een passieve set gaat. Dan werken de aangegeven kabels natuurlijk prima.

Comment

t is net bij welke soundmate. De soundmate met 1 sub en 2 top heeft vanuit de sub 2 speakons naar de toppen ( 2 polig dus )

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
            t is net bij welke soundmate. De soundmate met 1 sub en 2 top heeft vanuit de sub 2 speakons naar de toppen ( 2 polig dus )
            Maar dan zou ik dus echt niet 2x 20m willen gebruiken voor me toppen. Dan ga je toch wel een heel appart beeld van je geluid krijgen. Kortom dicht bij elkaar houden.

Comment

ik heb 2 sets soundmate 1.inderdaad aktief.
              Meestal zet ik links en rechts van mijn rack een sub met daarop 1 top.
              en die andere top zet ik wat verder weg.
              ik heb nu 10 meter en dat gaat in principe wel goed, maar ik houd alvast rekening met een zaak of zaaltje waar ik een beetje een omweg of zo moet maken met de kabel.
              ik wil de kabel uiteraard altijd uit de weg en aan de kant hebben en dan moet je weleens omhoog langs een kozijn of erover heen of zo,dus vandaar die extra meters.
              en ik moet ook zeggen dat ik een keer wil proberen om 2 sub met top aan de ene kant van de zaal te zetten en 2 tops aan de andere kant van de zaal.
              gewoon even proberen.

Comment

Working...
              X