Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crest CPX vs. Crown XTi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crest CPX vs. Crown XTi

Ik heb laatst mijn volledige set uitgeleend aan iemand voor een feestje. En toen zijn alle versterkers doorgebrand. Hij en Maar gelukkig heeft de huurder heeft alles wel gewoon alles terugbetaalt!
    Dus nu moet ik weer nieuwe versterkers gaan bestellen. Maar nou is mijn vraag, kan ik beter voor wat meer geld overgaan op de Crown XTi serie, of weer de CPX van Crest??

Hoezo zijn alle versterkers doorgebrand? Wat is er gebeurt / fout gegaan. Wie weet kun je ze simpel en goedkoop repareren.

Comment

Zoals ronennieshow aangaf misschien kunnen je huidige CPX'en misschien wel gerepareerd worden.

Welke je vervolgens kiest is toch wel een persoonlijke keuze. Zowel XTI's als de CPX zijn vrij degelijke apparaten. De XTI is wel een stukje duurder, maar volgens mij leveren deze wel meer vermogen. Op je SRX'en kan je best een 6002 kwijt volgens mij is er geen cpx die dat bijhoudt ?

Comment

Originally posted by SLGV View Post
        Op je SRX'en kan je best een 6002 kwijt volgens mij is er geen cpx die dat bijhoudt ?
        En dat was dus ook de oorzaak;)!
        Ze leverden te weinig vermogen, en als je ze te lang in het rood hebt staan is POEF!

Ik ben al gegaan naar een winkel hier in de buurt, maar zei zeiden dat het een erg duur grapje is geweest. En dat die versterkers per stuk ongeveer 500 aan reperatie nodig hebben. Dus vandaar leek het mij een goed idee om dan nu over te gaan op de XTi.

Comment

Als dit waar is hoef ik NOOIT crest versterkers.

Me dap palladiums die we voor verhuur aan kneuzen gebruiken draaien wel eens heel de avond alleen maar rood roder roodst. Nog nooit is er ook maar 1 opgehouden. Ookal hangen hier veel te zwaren speakers aan. Dat het niet goed is geloof ik graag maar amps van zeg een half jaar oud die dan al poef doen?

Verder snap ik jou niet. Sorry hoor maar volgens mij ken je je eigen spullen niet eens. Je loopt eerst allemaal te verkondigen van ik heb dikke versterker racken wel 3 met dikke processors hier en duur spul daar. Vervolgens is het teveel moeite wanneer je iets verhuurt de processor zo in te stellen dat ze net niet kunnen clippen.

Dan het laatst wat ik er hier over zeg want ik neem je totaal niet meer serieus als ik zo je posts en topic's allemaal een beetje terug lees.
          Neem dap palladiums die zijn heerlijk lomp goedkoop veel vermogen en degelijk.

Wil je toch crest. Je hebt al 3x een compleet rack met allemaal de zelfde amps ( totaal andere als je eerst zelf op je plaatje laat zien maar toch ) Neem de zelfde zodat alles eht zelfde is. of als ze allemaal defect zijn de xti en regel deze 1x goed in dat het niet nog een keer gebeurt ( als het al waar is want geloof er niets van )

Sorry als het wat agressief over komt dat geloof ik graag maar als ik je posts en topic's terug lees snap ik goed dat je een vriend bent van gijs rasing. Daar had ik het ookal niet zo hoog mee op omdat hij zich voor meer voor wilde doen dan hij werkelijk was. Daar kan ik niet zo heel erg goed tegen als mensen interressant gaan doen zonder te weten waar ze mee bezig zijn.

Als dit bij jou niet zo is ben ik benieuwd naar jou komende posts. Tot de tijd dat die niet wat beter overkomen en ik ze wat eerlijker / echter vind lijken vind ik het allemaal prima en wens ik je het allerbeste met je hobby, passie, bedrijf of hoe je het wil noemen.

Comment

Ik las net ook al wat terug, en inderdaad ik zie het ook al. Het leest ook redelijk ongeloofwaardig, ik zal proberen wat geloofwaardiger over te komen!

De huurder had wat aan de processing gezeten. En dan gaat het nou eenmaal kapot! En dan moet hij betalen, wat hij direct eerlijk deed. Ik denk dat ik binnenkort maar eens wat XTi'tjes moet gaan kopen, wat een dure aangelegenheid gaat worden vrees ik.

Comment

Als de huurder die ze gesloopt heeft je nieuwe amps betaald: dan zou ik mijn keuze veranderen naar Crown I-tech of LABGRUPPEN.
              Mocht dat niet kunnen dan is de XTI6002 zeker een goede keuze.

Comment

Working...
              X