Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer geel speakerlogo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer geel speakerlogo

Beste mensen,

Ik heb nu een speakerset bestaande uit 1 behringer b1500d subje en 2 b212d topjes.
    Ik ga binnenkort nog een b1500d subje aanschaffen en daar zit waarschijnlijk het nieuwe behringer logo op.
    Heeft er iemand toevallig een logo van zijn speaker afgehaald en kan ik die voor een redelijke prijs overkopen?
    ZIjn deze logo's er makkelijk af/op te zetten?

Met vriendelijke groet,

DBDJ

Even ter verduidelijking:

Ben je opzoek naar de 2 nieuwe logo's, of juist 1 oude?

Comment

Wij hebben toen meteen allebei de logo's er gewoon met een schroevendraaier afgestoken.

Hebben 1 behringer setje van 2x een sub en 2x een top voor bbq feestje's en andere dingen die buiten zijn. Als we het weer niet vertrouwen zetten we er dan een behringer setje neer.

Niemand die er ook maar ooit 1 woord over gezegt heeft dat we dat logo eraf gestoken hebben. Is misschien ook een tip voor jou dan zijn ze ook het zelfde.

Comment

Nog een voordeel van het eraf halen van logo's is dat je bij dit soort merken nogal eens mensen heb die zeggen van he DAP of He berhinger dat is rotzooi, en wordt er direct negatief geregeed. Als je geen logo er af hebt voorkom je dat, als je zorgt dat het gewoon goed klinkt. Van mn DAP-X speakers heb ik ook de logo's af gehaald, en nooit meer slechte reacties gehad.

Comment

Bedankt voor jullie reacties..

Ik heb tot nu toe juist alleen maar goede reacties gekregen over het geluid.
          Dit ook omdat ik niet veel geld vraag en dus ook in een ander publiek terechtkom.

Comment

Of je veel of weinig vraagt weet meestal alleen de gene die afrekenen. De gene die alleen maar komen feesten weten dit niet. Zij horen wel het geluid. Maar behringer klinkt langzaam maar zeker ook minder slecht.

Comment

Working...
            X