Announcement

Collapse
No announcement yet.

dap clubmate 12 of 15

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dap clubmate 12 of 15

hallo,

ik wil mij een nieuw set boxen aan schaffen en mijn budget is 500,
    nou heb ik de dap clubmate 12 en 15 gezien,
    maar i khoor van verschillende mensen dat de 12 beterzou zijn,
    maar de 15 heeft wel meer wattage,

heeft iemand ervaring met deze 2 setjes ??

mvg dj koen

Ikzelf heb afgelopen jaar de 15 aangeschaft en ik kan zeggen dat deze mij goed bevalt . Met de 12 heb ik helaas geen ervaring maar wat wil je er mee doen ?

Comment

Originally posted by marcelbrndw View Post
      Ikzelf heb afgelopen jaar de 15 aangeschaft en ik kan zeggen dat deze mij goed bevalt . Met de 12 heb ik helaas geen ervaring maar wat wil je er mee doen ?
      nou voornamelijk draaien op feestjes

Comment

de 12 heeft een 12" subkast
        hierdoor is hij wat kleiner en lichter, maar zal het basgeluid iets minder laag zijn, zeker op hoger volume.
        Wat betreft het wattageverschil, dat merk je amper..

Comment

Wattage zegt in dit geval niets, rendement is een veel belangrijkere factor.
          Dat terzijde, voor een antwoord op je vraag zul je beide setjes naast elkaar moeten gaan beluisteren. Ik zou zeker niet vertrouwen op één mening in een productreview.

Mvg,

Teun

Comment

Ik ben troste bezitter van de dap 12 en ben er zeee tevreden mee. Persoonlijk denk ik niet dat er een verschil in kwaliteit zit.
            Ik heb alleen de dap 15 nooit gehoord

Comment

Hoe kun je dan zeggen dat je denkt dat er geen verschil in zit? Hiervoor zal je toch echt wat moeten vergelijken om er over te oordelen.

Verder is het topic al een behoorlijk aantal maanden stil. Zal allemaal wel mee vallen dus met de behoefte aan extra nieuwe info.

Comment

[QUOTE=ronennieshow;133911]Hoe kun je dan zeggen dat je denkt dat er geen verschil in zit? Hiervoor zal je toch echt wat moeten vergelijken om er over te oordelen.

Verder is het topic al een behoorlijk aantal maanden stil. Zal allemaal wel mee vallen dus met de behoefte aan extra nieuwe info.[ heb je gelijk in
                Last edited by blueskyjuniors; Tuesday-21-08-2012, 22:45.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  Hoe kun je dan zeggen dat je denkt dat er geen verschil in zit? Hiervoor zal je toch echt wat moeten vergelijken om er over te oordelen.

Verder is het topic al een behoorlijk aantal maanden stil. Zal allemaal wel mee vallen dus met de behoefte aan extra nieuwe info.
                  Wat ik bedoel is dat ik denk dat er geen verschil zit omdat hetzelfde merk is. En serie

Comment

Als dat zo zou zijn zouden er ook geen 2 series gemaakt hoeven te worden. De 15 inch red zich net wat beter in het laag. Hiervoor heeft de sub dan ook net dat beetje meer power mee gekregen.

Comment

volgens mij is niet alleen de subwoofer groter ook de tops zijn groter, je haalt veel meer uit de 15, die ik zelf heb gehad.

Comment

Working...
                      X