Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende DJ

Ik ben een beginnende Dj en ik heb nu alleen nog maar een IDJ3 en wat kleine speakertjes en een klein subwoofertje. En nu wil ik eigenlijk een PA speakerset kopen zodat ik op kleine feestjes kan draaien. En ik had 2 sets gezien en ik vroeg me af welke ik beter kan nemen:

[veeg]
    En is het echt nodig voor mij om monitoring speakers te hebben?
    Last edited by Rick; Friday-30-12-2011, 08:23.

Links weggehaald, is niet helemaal de bedoeling. In de C1000 vraag je toch ook niet iets over een product uit de schappen van Albert Heijn? ;)

Daarnaast is het van belang wat je er aan wilt uitgeven. Laat je daarnaast niet verleiden door scheeuwerige aanbiedingen die je duizenden Watts beloven, dat zegt namelijk helemaal niets. De klank van de speakers en de geluidsdruk die geproduceerd kan worden is veel interessanter.

Comment

[QUOTE=Rick;118435]Links weggehaald, is niet helemaal de bedoeling. In de C1000 vraag je toch ook niet iets over een product uit de schappen van Albert Heijn? ;)

Haha, idd :) Had jij bij mij ook gezegt met me speakers ;)

Comment

Originally posted by Toelen View Post
        Had jij bij mij ook gezegt met me speakers ;)
        En daarom dacht jij "laat ik het nog eens proberen?"

Een monitor voor jezelf is niet perse nodig op feestjes, een hoofdtelefoon wel. Ik draai altijd alleen met een hoofdtelefoon op, andere dj's kunnen weer niet zonder monitor. Dat is dus vrij persoonlijk.

Comment

[
          HTML Code:
          QUOTE=Geluid-en-licht.com;118456]En daarom dacht jij "laat ik het nog eens proberen?"
          Waarom niet?

Comment

Als een politie agent tegen je zegt dat je niet door rood mag rijden, doe je het dan de volgende keer gewoon nog een keer? Lijkt me niet, want dan heb je gegarandeerd een bekeuring aan je broek. Zie Rick maar als de politie agent van Bax ;-)

Comment

Originally posted by Rick View Post
              In de C1000 vraag je toch ook niet iets over een product uit de schappen van Albert Heijn? ;)
              ik kom nooit bij de c1000 dus dat probleem heb ik dan gelukig niet,

Ot:
              maar ik denk dat wij wat meer kunnen met een te besteden budget, want we kunnen nu een maal niet in je spaarpot kijken!

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                Als een politie agent tegen je zegt dat je niet door rood mag rijden, doe je het dan de volgende keer gewoon nog een keer? Lijkt me niet, want dan heb je gegarandeerd een bekeuring aan je broek. Zie Rick maar als de politie agent van Bax ;-)
                JA want ik wil niet echt een bekeuring aan me broek :)

Comment

ONTOPIC maar weer?!

Ik zie veel beginnende dj's die de Mc serie van Dap gebruiken, is ook zeker niet duur!

Wil je een trapje hoger kun je gaan kijken naar Behringer Actief/passief als de B212/15d

Julian

Comment

Working...
                  X