Announcement

Collapse
No announcement yet.

past dit setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• past dit setje

hey,
    ik zo graag een zelf een sub-setje willen samenstellen
    zelf dacht ik aan dit
    2 x sub
    1 x versterker
    meer informatie is altijd welkom
    dank je

Welke speakers heb je er nog bij?

Comment

ja dit zal wel gaan werken, alleen verwacht geen wonderen!

Het is ten eerste een 12" subje, waar door je dus vrij weinig druk, en laag hebt!
      en het is een budget merk, opzich nix mis mee, maar natuurlijk lever je dan wel in op kwaliteit en degelijkheid.

wat is je te besteden budget?
      Last edited by JONKIE; Monday-02-01-2012, 04:32.

Comment

idd wat ga je gebruiken voor hoog en midden :)

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
          Het is ten eerste een 12" subje, waar door je dus vrij weinig druk, en laag hebt!
          Ten eerste, schei eens uit met dit soort uitspraken en beoordeel speakers niet enkel op de grootte van de wooffer of de kast, dat gaat helemaal nergens over.

Om verder te gaan op de vraag: Je weet dat dit enkel baskasten zijn, en je dus alleen boem-boem of wub-wub hoort hier uit. Voor muziek te luisteren heb je topkasten nodig, subs zijn hierop een aanvulling om meer laag te krijgen.

Vervolgens (met kabels erbij) gaat dit zeker werken. Echter dit blijft wel een ultra-low budget setje: je krijgt waar je voor betaald (en je betaald hier eigenlijk 3x niks)

Comment

k weet dat er enkel boem - boem uit komt.
            de top kasten huur ik voorlopig nog.
            ik zou graag klein willen beginnen en steeds mijn set groter maken.
            mijn budget bedraagt 0 - 600 Euro max.
            dus jah ...
            ga je gang :D

Comment

Waarom dan geen DAP Club Mate 15 systeem? Dan heb je een aardige bak vermogen met losse sub (dus een aardige bass) voor niet te veel geld. Kun je uitbreiden door er in de toekomst nog eenzelfde setje naast te zetten, dan heb je ook gelijk een goede spreiding van je hoge en middentonen.

Comment

Ik zou dan ook eerder kiezen voor wat rick voorstelt.

Ik snap ook niet helemaal waarom je eerst de subs zou kopen. Ik zou dan toch eerder nijgen om de toppen zelf te kopen en voor grotere gelegenheden alleen de subs bijhuren.

Dus om de subs te kopen zie ik totaal niet zitten. Daarnaast is het al vaker gezegt dat de subs die je aangeeft echt niet veel voorstellen. Verwacht hier echt maar weinig van. Als je toppen bij gaat huren zullen deze al snel tezwaar zijn voor je subs. Deze zullen het dan dus belange na niet bij gaan houden.

Comment

Ben zelf niet bekent met Budget speakers maar zoals iedereen hier, raad ik je aan om een dap clubmate setje te kopen. Dat is net wat beter en dan heb je ook een betrouwbaar systeem, dus denk er nog maar eens over na

Comment

dat actief setje lijkt me inderdaad wel leuk.
                    iedereen bedankt voor het goede advies!
                    Dit is dus ook een reden waarom ik bij bax-shop bestel

Comment

Working...
                    X