Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Laptop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Opslag. Toevallig dat joost ook een mac heeft. Wij voeren dit soort dingen geregeld. Hij heeft een keer zijn mac nagenoeg helemaal vol gezet en gek genoeg was het toen ook een drama om er mee te werken.

Comment

Ik heb er een schijf van 320 gb in zitten en deze zit voor helf vol, net zo als bij mij Windows computer. Toch is mijn Mac sneller als mijn Windows.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
        Maakt ook niets uit, maar bijna alle professionele Dj's, Producers, lichttechnici en geluidstechnici. Hebben een mac!
        Tja, bijna alle professionele dj's werken ook met Pioneer. Is dat dan beter dan Denon? Ik denk het niet, al werkt het misschien wel wat logischer. En nog een vergelijking met een Mac, het is veeeel te duur. Maar goed, dat zal altijd een eindeloze discussie blijven ;)

Comment

Heeft dan echt niemand mijn eerste reactie op dit topic gelezen:

Oke ik zeg het nog een keer: Laten we hier vooral geen mac - windoos discussie van maken.

Waarom niet, omdat de windows fanboys toch altijd blijven doorzeuren.
          uhm pardon: ik bedoel omdat dit een discussie is waaraan nooit een einde zal komen omdat er twee partijen zijn die elkaar nooit gelijk willen geven.

Met een standaard macbook zit je gewoon goed punt uit. Wil je dit niet dan zoek gewoon een willekeurig andere laptop die aan je eissen voldoet.

Comment

Sorry hoor slgv maar dit is pas zwak.

Zo lust ik er meer.

Je bent nog veel erger dan de gene die met echte argumenten komen. Je zegt zelf dat je geen discussie wil gaan voeren en het ligt aan windowsfanboys die willen niet toegeven. Bla bla bla.

Vervolgens kom je met standaard mac boekje zit je gewoon goed.

PFFFF wat een slap verhaal is dit.

Zeg dan gewoon niets.

Ik ga ook geen post zetten van:

Laten we hier geen windows mac discussie voeren.

Die stakkers met hun veel te duren veel te gehypte mac laptops geven toch nooit toe dat een windows ook prima kan werken met maar een budget wat de helft is van een mac. Die voeren alleen maar een discussie om hun gehypte machine te verandwoorden terwijl deze niets meer doet.

Je moet gewoon een standaard hp probook kopen dan zit je goed.

Ja daag zo lust ik er meer. Dit is gewoon een heel lage zwakke post.

Ga nu niet zeggen bah bah wat een zwakke reactie want ik copieer alleen die van jou en verrander mac in windows en omgekeerd.

Je werkt zelf mee aan de discussie. Dan eerst roepen dit wil ik niet en er op een heel flauwe manier aan mee gaan doen?

Comment

Dit gaat hem dus niet worden. Had gehoopt dat het een inhoudelijke discussie zou worden, maar is blijkbaar voor sommige partijen niet mogelijk.

Slotje.

Comment

Working...
              X