Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shure PG 30 headset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shure PG 30 headset

Beste collega's,

Ik wil graag een betaalbaar headsetje aanschaffen dat af en toe gebruikt gaat worden voor kinderdisco's, amateur cabaret en dat soort dingen. Hij moet dus vooral goed zijn voor spraak, zang is minder belangrijk.

Ik heb zelf al diverse Shure PGX 14 sets met SM 58 beta microfoons en dat bevalt me prima, dus mijn interesse gaat in eerste instantie uit naar deze set.

Wie heeft er ervaring met de Shure PG 30 microfoon en kan me vertellen of deze geschikt is voor mijn doeleinden? Of wellicht is er een (veel) beter alternatief in dezelfde prijsrange?

Zelf gebruik ik okmde pgx handhelds en ben daar zeer te vreden over. Wat betreft het draadloze gedeelte zit dat zeker goed.
    De pg30 heb ik niet echt ervaring mee, maar op de foto ziet er er nogal lomp uit. ( al kan dat in het echt best neevallen natuurlijk) een andere optie zou zijn om evt enkel een losse mic erbij te nemen. Het handigste is dan natuurlijk om zelf wat mics te gaan vergelijken op een pgx set.

Comment

Een andere microfoon dan Shure mag natuurlijk ook, dan bestel ik alleen de PGX1 van Shure.

Comment

Heb zojuist toch die PG 30 / PGX1 set besteld, maar met een Samson SE 50 headsetje erbij. Die is beige en valt dus niet zo op, en ik heb een aantal positieve reviews erover gelezen. Aangezien ik m zondag al nodig heb moest ik even snel beslissen.

Comment

Wij gebruiken 2 setjes van suite met de wh20. deze bevallen ook erg goed. We hadden eerst de pg30 maar de wh20 zingt toch echt stukken minder snel rond. Ideaal dus voor amateurs. Wij hebben ook de pgx 14 als ik me niet vergis. Headsetje belt packje klaar.

Comment

Working...
          X