Beste Baxers,
Een vriend van mij is op zoek naar een geluidsset om op feestjes te gaan draaien. Zijn budget om alles aan te schaffen is €2000,- hiervan moeten 12" actieve speakers gekocht worden, een dj mixer, een dj controller en alle benodigde kabels voor signaal en spanning. Zelf zat ik de denken aan de cromo serie van db, heeft iemand hier ervaring mee.
Ik hoop jullie hierbij voldoende geďnformeerd te hebben. Vragen zal ik zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
Thomas Lubbers
Edit:
Alle extra vragen waar ik antwoord op gegeven heb.
De muziek die gedraaid gaat worden over de set is vooral top 40.
Maximaal zal er voor 50 personen gespeeld worden.
Het gaat hier om een mobile set die moet passen in een Ford Mondeo Station.
De muziek zal nu in het begin vanaf een laptop komen en in de toekomst zal er met CDJ's gewerkt worden,
er zal in de toekomst geen verlichting bij komen.
de controller zal zijn om de computer mee te besturen. een gewoon tafelmodel voldoet.
Een vriend van mij is op zoek naar een geluidsset om op feestjes te gaan draaien. Zijn budget om alles aan te schaffen is €2000,- hiervan moeten 12" actieve speakers gekocht worden, een dj mixer, een dj controller en alle benodigde kabels voor signaal en spanning. Zelf zat ik de denken aan de cromo serie van db, heeft iemand hier ervaring mee.
Ik hoop jullie hierbij voldoende geďnformeerd te hebben. Vragen zal ik zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
Thomas Lubbers
Edit:
Alle extra vragen waar ik antwoord op gegeven heb.
De muziek die gedraaid gaat worden over de set is vooral top 40.
Maximaal zal er voor 50 personen gespeeld worden.
Het gaat hier om een mobile set die moet passen in een Ford Mondeo Station.
De muziek zal nu in het begin vanaf een laptop komen en in de toekomst zal er met CDJ's gewerkt worden,
er zal in de toekomst geen verlichting bij komen.
de controller zal zijn om de computer mee te besturen. een gewoon tafelmodel voldoet.
Comment