Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ 2000 met RekordBox en USB

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ 2000 met RekordBox en USB

Beste,

Ik heb een aantal keer met de CDJ 2000 cd-spelers gedraaid. Met cd's zonder problemen, maar met een USB stick liep ik tegen het probleem aan dat de tracks niet goed laadde. A.s vrijdag draai ik weer in dezelfde club met CDJ-2000's. Dit keer heb ik mijn muziek via RekordBox op mijn USB sticks gezet. Hiermee zou het eerder genoemde probleem verholpen moeten zijn. Maar, ik heb een aantal vragen:

-Als ik op de USB kijk via Mijn Computer dan staat alle muziek in mappen van album en artiest. Maar op RekordBox staat dat alle muziek in 1 map zit. Krijg ik dadelijk op de CDJ-2000's gewoon alle muziek zonder mappen te zien?

-Als ik alle muziek uit de mappen haal en in 1 map op de USB zet, behoud ik dan de voordelen die ik heb met RekordBox (Hot-cue's en track info) heb behaald?

-Is het mogelijk om zoals hier boven beschreven verschillende mappen te maken (naar bv muziekstijl). Zodat deze in verschillende mappen weer worden gegeven op de CDJ-2000.

Of zou ik dit alles moeten doen aan de hand van een afspeel lijst op bv muziek soort?

Ik hoop dat een van u mij kan helpen!

Groetjes,
    DJico

Dubbel, deze kan dus dicht.

Comment

Working...
    X