Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe geluidset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf nieuwe geluidset

Ik ben toe aan een nieuwe geluidset. Mijn huidige klinkt wel ok, alleen gaat niet geweldig hard. Ik kan er hooguit 100 man mee aan. Dus ben ik op zoek naar nieuwe actieve speakers of passieve speakers met versterker. Echt alleen speakers en versterker, filtering enz heb ik al. Mijn voorkeur gaat uit naar sub-top combinatie, helemaal actief.

Mijn budget is €1800, met als maximale max €2000. Ik ga de speakers vooral gebruiken voor feesten tot 200-250 man. Als het sub-top combi is wil ik wel graag dat de toppen alleen ook te gebruiken zijn. De levertijd gelieve niet langer dan 10 weken.

Ik heb zelf nog niet echt een (betaalbare) set gevonden.

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden!

Nieuw ga je voor een 2000 euro niet echt iets bijzonders vinden voor 200 a 250 personen.

Eigenlijk is hier maar 1 optie voor.
    Dit dap setje
    Hier nog even Deze amp erbij

Ja ik weet het dat je zelfs nu nog een 100 euro boven je genoemde max bedrag zit.

Dit is niet een verkeerd setje maar het is geen wereld setje. ALs je echt iets fatsoenlijks wil voor een publiek van een 200 a 250 man zou ik gewoon doorsparen en nu nog even bij huren. Je kan nu wel heel erg goedkoop uit willen zijn op den duur ga je je er toch aan ergere en zul je als nog een andere set willen.

Dus wil je nu perse wel iets hebben. Ga voor het dap setje. Heeft het niet zoon super haast. Spaar gewoon door. Koop iets wat echt naar je zin is. Is even zuur maar geloof me in de toekomst heb je er veel meer plezier van.

Comment

Dan spaar ik nog een paar maandjes door. Zodat ik iets beters dan dit in huis heb. En als ik nou een redelijk setje wil hebben die 250 man wel gaat halen, hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt? En ik praat dan niet over een F1 installatie, maar dB bijvoorbeeld.

Comment

Dan zijn er eigenlijk 2 voor de hand liggende opties

De eerste is de club xd van db technologies. Je zult het hier wel mee moeten redden. Maar als je dan toch wil door sparen.

Spaar 300 euro extra. Neem de flexsys band

Kost een 1000 euro meer dan je nu in gedachte had. Dit is behoorlijk wat geld dat ben ik met je eens. Maar dan heb je wel een hele mooie set waar een 200 a 250 personen niet echt een probleem voor hoeven te zijn.

Daarnaast kun je voor kleine feestjes gewoon de topjes mee nemen.

Comment

Ik haal dit topic wel weer omhoog zodra ik meer geld heb! Nog bedankt voor je reacties!

Comment

Working...
          X