Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dap audio pro danceshade 1800rms wat voor toppen erbij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dap audio pro danceshade 1800rms wat voor toppen erbij??

Hallo.
    een vraag mijn heb een jaar geleden deze set gekocht
    ''Dap audio pro danceshade speakerset 1800rms actief'' maar vindt dat er niet echt mooi geluid uit komt.. qua hoge tonen etc kan ik hier ook andere " betere'' toppen op aan sluiten met meer kracht qua hoge tonen..?? zo ja welke
    mvg Reitze

Budget??

Comment

als het maar goed is vindt ik persoonlijk toch belangrijker is wel hobby euro of 200/250 euro is dat genoeg of..

Comment

Een idee is de Declvine Artis 12.
        Maar ook de DAP RX12 is aan te raden. De DAP zit waarschijnlijk beter door dat deze Gied aansluit op de versterker. Ze klinken beide niet geweldig, maar wel beter dan die speakers van de dabceshade!

Comment

Eigenlijk is het een compleet systeem wat op elkaar is afgestemd.
          Als je hier andere dingen op gaat aansluiten kan het zijn dat bv het hoog en het laag niet meer helemaal in verhouding liggen. Maar dit zou je natuurlijk ook enigzinds kunnen bij-eq'en. Eventueel kun je ook kijken maar een X-10 of X-12.

Comment

ik denk dat twee van deze het wel goed doen onder de dap subjes: http://www.bax-shop.nl/passieve-full...t-details.html Ze hebben in tegenstelling wat je zegt over de dap toppen wel mooie hoge tonen. Misschien is een eq'tje ook wel fijn omdat je zoals SLG ook al zegt een systeem hebt die niet helemaal meer klopt. Ook kunnen de behringer toppen op echt hoog volume wel eens schel worden wat je dan ook makkelijk kunt verhelpen met die equalizer.

Comment

dank je voor de reacties... ben voor deze gegaan http://www.bax-shop.nl/passieve-full...t-details.html zoals DB DJ al zij krijg ze morgen binnen morgen even proberen en eventueel een eq bestellen

Comment

Working...
              X