Announcement

Collapse
No announcement yet.

Budget DJ systeem 1000 euro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Budget DJ systeem 1000 euro

:DGeachte mensen kunnen jullie me mischien helpen met een dj set
    dus echt alles wat ik nodig heb om gewoon voor fun op vierjaardagen te draaien . ik zal als het mogenlijk is en als het makkelijker is graag willen draaien met me latop.

alvast vriendelijk bedankt voor jullie tijd en moeite

Is het 1000Eus, voor alleen geluid of wil je er ook nog enige licht effecten bij?

Comment

Ik zou zeggen. Tadaa

Nu nog een hoofdtelefoon erbij en eventueel een microfoontje en klaar.

Comment

als ik jou was...

zou ik 2 actieve topkasten pakken van een degelijk merk.
        ik heb bijv. de cromo 12 van db technologies en bevallen zeer goed, zet ze voor feesten tot 80 man zonder sub neer meer moet ook lukken maar dan kom je mischien op een buiten locatie laag te kort..

daarnaast zou ik een fatsoenlijke midi controller pakken, ik heb bijv. de traktor s2 ( is wel wat prijziger maar een aanrader.) anders neem je een mooie controller die jou zelf wel aanspreekt, als er maar een geluidskaart in zit. (of niet)
        en een goedkoop hoofdtelefoon en als je goed voor de dag wil komen koop je een passende flightcase voor je midi controller en laptop.
        dan div kabels en zoek op marktplaats 2de handse speaker statieven en je bent klaar.

ff kijke

738,00 voor de cromo's.
        250 nog over voor controller en hoofd telefoon eventueel kabels.
        actieve speakers zijn makkelijk uit te breiden met een actief subwoofertje

edit: ik zeg hier wel cromo's want hier heb ik ervaring mee, maar er zijn ook genoeg andere actieve luidsprekers die vast goedkoper zijn. lees veel recensies en probeer de speakers ergens te beluisteren. ik ben ook speciaal voor mn speakers naar baxshop gereden en 2 weken later besteld.
        Last edited by luuk013; Saturday-04-02-2012, 15:44.

Comment

Working...
        X