Announcement

Collapse
No announcement yet.

ipod touch doorlinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ipod touch doorlinken

dag beste mensen,

kun je muziek die op je ipod touch staan
    doorlinken naar cd speler's (pioneer cdj2000)?
    wil graag liedjes dat op me ipod staan mixen
    maar weet niet hoe aansluiten. is via USB een mogelijkheid?

mvg. jordy

Ik weet zelf niet zeker of het kan. Ik heb het nooit geprobeerd.

Maar wat je dan waarschijnlijk sowieso zult moeten doen is je ipod in de functie zetten dat het een extern opslag machine is. Dus niet de ipod modus.

Maar dan even een andere vraag. Waarom niet gewoon een usb stick en record box. Een xxx gig usb stick kost tegenwoordig ook zowat niets meer. Dan heb je ook geen speciale kabeltjes nodig kun je de stick zo in de speler steken. Ook kun je dan met welke willekeurige laptop er nummers op zetten en zit je niet met het probleem dat een ipod normaal alleen met itunes werkt en je dus ook maar met 1 libary kunt synqe.

Kortom hup naar de media markt. USB sticky kopen en klaar.

Comment

gebruik me ipod ook voor in de bus enzo.
      en via ipod is ook wat handiger dusja.

heb ook nooit problemen gehad met itunes ken nogal veel van pc's
      dus kan ik er zonder problemen muziek op zetten.

Comment

Zelf heb ik een iPhone en meerdere iPods en weet daardoor dat apple apparaten niet als massaopslag gebruikt kunnen worden. Wat denk ik het makkelijkst om te doen is is: Via Recordbox alle muziek op
        deze stick zetten en die gewoon gebruiken.

Zeer goed stickie voor een lage prijs.

Comment

Originally posted by Thomas_Lubbers View Post
          Zelf heb ik een iPhone en meerdere iPods en weet daardoor dat apple apparaten niet als massaopslag gebruikt kunnen worden.
          Ik weet dat dit vroeger wel mogelijk was. Maar op mijn iphone (ios 5) kan ik het niet meer terugvinden.

Comment

Originally posted by Thomas_Lubbers View Post
            Zelf heb ik een iPhone en meerdere iPods en weet daardoor dat apple apparaten niet als massaopslag gebruikt kunnen worden.
            Hmmm vreemd, net bij dat oude ding van me vriendin gekeken en dan kan dat wel gewoon. Maar misschien kunnen de nieuwe het niet meer.

Maar de suggestie van koop een usb stick vind ik ook nog steeds de beste oplossing.
            Last edited by ronennieshow; Sunday-05-02-2012, 18:48.

Comment

Het kan wel (zoek maar even op "iPhone usb stick"), je hoeft dus niet perse een usb te kopen als je al een iPod touch hebt.

Comment

Als je hem zo aansluit kan je alleen je foto's zien, muziek moet ''normaal'' via Itunes gaan. Nu zijn er wel apps omdat te omzijlen, en zijn gratis versies maar ook betaalde. Als je die installeert kan je heel je iphone inclusief muziek zien als je je aansluit.

Comment

Welke apps? Zou wel ideaal zijn

Comment

Working...
                  X