Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studiomonitoren 2e hands

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studiomonitoren 2e hands

Ik vond deze set op Marktplaats http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/...rokit-rp6.html ik kan deze set voor 250 euro kopen, is het dat waard of kan ik toch beter voor nieuw gaan?

Dit is de oude versie. Als ik jou was zou ik voor deze set gaan, of voor deze. De nieuwe geeft naar mijn mening veel voller geluid (heb ze naast elkaar gehoord!).

Comment

Die zijn ook wel meteen een heel stuk duurder he... voor 250 heb je sowieso niet beter, als dat een antwoord is op je vraag!

Comment

Ik ben van plan om er maximaal rond de 300 euro aan uit te geven

Comment

Kijk in dat budget ook eens naar de RCF Ayra Five. Enkele collega's zijn hier erg over te spreken. Hebben een iets kleinere woofer dan de set uit je MP link of de KRK RP6 G2, maar klinken wel erg strak. Dan heb je een nieuwe monitorset en nog garantie ook.

Kun je eventueel ook nog een bijpassende Ayra Ten subwoofer onder zetten. :)

Kom ze anders eens in de showroom beluisteren mocht je interesse hebben.

Comment

Ik heb zelf de nieuwe generatie krk rokit 6 ik ben er heel erg te spreken over. ik zou niet de oude willen hebben

Comment

maar als je voor 300 euro wil gaan kun je beter de rokit5 kopen nieuw

Comment

Het is maar net of de TS het er voor over heeft!

Comment

Working...
                X