Goedenavond,
Ik en een vriend van mij hadden een aantal dagen geleden gezocht op mixers en alles er bij, hij heeft genoeg voor mij gevonden.
De links gestuurd (uiteraard Bax-Shop :)), het zag er allemaal wel erg mooi en goed uit.
Maar tóch dacht ik 'ik maak even een topic aan voor advies'.
Het gaat om een JB system mixer, ik zal de links wel even op een rijtje zetten.
JB systems Mixer
Behringer C-1
Fantoomvoeding voor C-1 (blijkbaar nodig voor dat ding?)
Klotz kabels (blijkbaar twee keer nodig?)
Procab kabel
Ben ik zo compleet, zo als ik dit bestel, aansluit en dat alles het dan meteen doet.
Of zijn er nog meer dingen die je nodig hebt.
En voor sommige kabels weet ik niet eens waar voor ze dienen.
Bijvoorbeel de Klotz kabels, die heb je twee keer nodig.
Waarvoor dienen ze en waarom heb je ze twee keer nodig?
En de procab kabel, snap ik ook het doel niet van.
En já, ik ben beginner in de muziek, al wel wat langer radio DJ, maar nog nooit met mixers gewerkt.
En kent er nog iemand (op Bax-shop natuurlijk) een goed microfoon statief, die deze microfoon gewoon kan houden en kan worden aangesloten op de mixer? En natuurlijk niet al te duur!
En een betaalbare hoofdtelefoon (ben van plan niet te veel uit te geven voor een hoofdtelefoon).
De betrouwbaarheid van Bax-shop weet ik allemaal, heb er zelf wel vaker dingen besteld.
Het is een lang topic, maar verlang naar reacties!
Alvast bedankt, DJgosp
Ik en een vriend van mij hadden een aantal dagen geleden gezocht op mixers en alles er bij, hij heeft genoeg voor mij gevonden.
De links gestuurd (uiteraard Bax-Shop :)), het zag er allemaal wel erg mooi en goed uit.
Maar tóch dacht ik 'ik maak even een topic aan voor advies'.
Het gaat om een JB system mixer, ik zal de links wel even op een rijtje zetten.
JB systems Mixer
Behringer C-1
Fantoomvoeding voor C-1 (blijkbaar nodig voor dat ding?)
Klotz kabels (blijkbaar twee keer nodig?)
Procab kabel
Ben ik zo compleet, zo als ik dit bestel, aansluit en dat alles het dan meteen doet.
Of zijn er nog meer dingen die je nodig hebt.
En voor sommige kabels weet ik niet eens waar voor ze dienen.
Bijvoorbeel de Klotz kabels, die heb je twee keer nodig.
Waarvoor dienen ze en waarom heb je ze twee keer nodig?
En de procab kabel, snap ik ook het doel niet van.
En já, ik ben beginner in de muziek, al wel wat langer radio DJ, maar nog nooit met mixers gewerkt.
En kent er nog iemand (op Bax-shop natuurlijk) een goed microfoon statief, die deze microfoon gewoon kan houden en kan worden aangesloten op de mixer? En natuurlijk niet al te duur!
En een betaalbare hoofdtelefoon (ben van plan niet te veel uit te geven voor een hoofdtelefoon).
De betrouwbaarheid van Bax-shop weet ik allemaal, heb er zelf wel vaker dingen besteld.
Het is een lang topic, maar verlang naar reacties!
Alvast bedankt, DJgosp
Comment