Ik heb het een poosje terug al gezien bij JB-Systems, maar blijkbaar is er toch een markt voor de hybride dubbele USB-player met geïntegreerde mixer. Zo is American DJ gekomen met hun eigen versie, namelijk de SDJ-2. Deze heeft de looks van een normale dubbele CD-speler, de functies van een normaal mengpaneel maar tegelijkertijd kan deze ook nog eens SD-kaarten en USB-sticks afspelen. Of gewoon je hele collectie aan muziek op een harde schijf, die je aan de SDJ-2 hangt. Mij lijkt het eigenlijk een ideaal dingetje voor de verhuur, aangezien je maar een klein kistje nodig hebt om deze hierin te monteren. Daarnaast is deze ook een stukje hufter-proof, omdat CD-lades e.d. er niet af gelopen kunnen worden. Ook hebben veel mensen tegenwoordig thuis wel een complete muziekcollectie op de PC, welke ook voor een deel op een USB-stick kan worden gezet. Zo wordt het naar mijn idee voor de verhuur zeer interessant.
Ook is deze speler aan te sluiten op een normaal mengpaneel doordat je per kanaal ook een aparte uitgang hebt. Hierdoor kun je bijvoorbeeld je hele collectie meenemen op een doosje SD-kaarten, welke je kunt sorteren. Ook handig voor speciale verzoekjes die op USB-stick worden aangeleverd, deze kan je direct in de SDJ-2 steken.
Ik denk dat het voor de mensen die veel verhuren wel interessant is om er eentje in een kistje te hebben. ;)
Linkje ADJ
Ook is deze speler aan te sluiten op een normaal mengpaneel doordat je per kanaal ook een aparte uitgang hebt. Hierdoor kun je bijvoorbeeld je hele collectie meenemen op een doosje SD-kaarten, welke je kunt sorteren. Ook handig voor speciale verzoekjes die op USB-stick worden aangeleverd, deze kan je direct in de SDJ-2 steken.
Ik denk dat het voor de mensen die veel verhuren wel interessant is om er eentje in een kistje te hebben. ;)
Linkje ADJ
Comment