Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat moet ik kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik kiezen?

Hallo mensen,

ik zit erg te twijfelen over wat voor een geluidsset ik aan zal schaffen. Ik heb een hele tijd aan de dap clubmate 15'' en het lijkt me voor mij nog steeds wel een goede optie maar nu ben ik wel gaan twijfelen. Ik heb namelijk ook mooie fullrange speakers gezien die wel geschikt zouden zijn. Namelijk de behringer eurolive B215D http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...t-details.html, en de http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...t-details.html Als ik hiervoor kies zal ik voorlopig alleen met topspeakers draaien vanwege mijn budget is er nog geen mogelijkheid voor een sub. Is dit te doen met zulke fullrange of überhaupt niet ? Wat is volgens jullie het beste qua volume/geluidsdruk voor 60/75 mensen?

Alvast bedankt voor jullie advies!

Ik heb deze 2 speakers onlangs naast elkaar gehoord en voor mij vond ik de Alto net iets voller klinken en iets meer diep gaan in het laag gebied.
    Echter is dit mijn persoonlijke mening en raad ik je aan om zelf eens bij een audioboer in de buurt naar de 2 speakers te gaan luisteren.

Comment

Oke bedankt, dat ze dieper gaan in het laag is voor mij wel belangrijk omdat ik dus geen sub heb. Het luisteren in een zaak wordt lastiger omdat ik dit niet zo in de buurt heb zitten. Is het nog een belangrijk verschil dat de behringer een 15 inch woofer heeft en de alto pro 12 inch of maakt dit weinig uit?

Comment

Ow, had ik effe niet op gelet.
        Ik heb namelijk de Alto TS-115A vergeleken met de B215.
        Daar durf ik mij dus niet over uitspreken, maar ik heb wel ondervonden dat Alto zeer mooi materiaal maakt voor het geld dat het kost.
        Ik was in ieder geval aangenaam verrast van de power en de klank die uit deze kastjes kwam.
        Maar ik blijf bij mijn vorige tip, probeer of je ergens beide kasten kan gaan beluisteren, want wat goed klinkt voor mij, klinkt daarom niet goed voor jou ;-)

Comment

oke, ja ik lees ook veel positiefs over de alto pro en heeft ook mijn voorkeur. Ik ga binnenkort maar eens opzoek!

Comment

Working...
          X