Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sennheiser microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sennheiser microfoon

Over 2 weekjes maximaal wil ik een Sennheiser microfoon hier hebben liggen.

Nu kreeg ik echter een leuk aanbod van een EW100 G1. Echter worden deze niet nieuw meer verkocht.

Is deze draadloze microfoon goed te gebruiken met een drive in show, waar mensen soms stukjes mee willen opvoeren of een stukje mee willen zingen? Heeft deze ook geen last van TV's of iets dergelijks (frequenties)?

Ik ben namelijk best wel een lijk in de draadloze microfoons.

Ik zou er niet meer te veel voor geven, maar werken zullen ze nog wel. Frequenties is nog vrij onduidelijk allemaal. Voorlopig (1 a 3 jaar) kan je ze nog gewoon gebruiken zonder dat je er storing op hebt.

Voor drive in shows ect. geen probleem, stukje zang klinkt ook prima. Als het een leuke prijs is zou ik het doen.

Comment

Bedankt voor je snelle reactie Walter.

Wat mij betreft mag het ook gerust een ander merk microfoon zijn. Heeft iemand een tip?

Comment

Je zou kunnen kijken naar de sennheiser xsw serie is een nieuwe serie die al is gemaakt voor kanaal 41 ipv 63

Comment

Line 6 en dan de V75. Die werken via het WiFi principe. Leuke bijkomstigheid is dat deze dus licentie vrij zijn en ze dat voorlopig ook nog wel zullen blijven.

Ook kun je de klank van de micro aanpassen naar een sm 58 van shure of een D5 van akg of de 835 van senheisser. Kortom 1 micro die je zoon beetje naar ieder smaak kunt aanpassen.

Ook kan je de antennes gewoon doorlussen op de unit zelf. Als je er dus meerdere gebruikt kun je zonder combiner toch meerdere setjes op maar 1 setje vlaggetjes zetten. Kortom voor in de toekomst genoeg mogelijkheden.

Comment

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik zal goed gaan rond zoeken van hoe en wat. Wel bedankt voor de feedback.

Comment

Working...
            X