Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer sdj 05 monitors

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer sdj 05 monitors

Ik heb een setje pioneer sdj 05 gekocht om thuis op mijn booth aan te sluiten, zo hoef ik niet met mijn DB set te werken thuis, maar ik krijg er geen geluid uit.
    Ik werk met mijn multikabel voor het DB setje (later laat ik een ander setje multikabels maken voor thuis)
    Op onderstaand plaatje zie je rechts een xlr ingang (input 3), daar heb ik dus mijn booth mee verbonden of is dit niet de juiste manier om de speakers aan te sluiten op mijn booth en moet ik een andere ingang gebruiken?

Volgens mij kan het via input 3, en dan moet je op de Input selector klikken, tot je geluid hoort ( als je je set aan hebt ).

Comment

Bedankt dit werkt.

Comment

Oke, mooi. Komt er lekker geluid uit?

Comment

De handleiding hielp me ook niet verder, ik was mijn leesbril vergeten op het werk en de letters waren te klein om zonder bril te lezen :)

Of ze lekker klinken dat weet ik je morgen te zeggen, ik heb ze iet kunnen testen omdat ik dringend naar mijn werk moest.

Comment

Ik heb ze net even getest en voor mij klinken ze prima, maar iemand die met house bezig is zal waarschijnlijk laag te kort komen en kiest dan beter voor de iets grotere sdj 08, ik gebruik ze om mijn vinyl te beluisteren en dat is muziek van de jaren 50 t.e.m 90 dus hoef ik ook geen dikke bass.

één klein nadeel, met de nadruk op klein, als je de speakers aanzet moet je telkens de input selecteren het zou mooi zijn mocht hij die in het geheugen vast zetten.

Niet op de afwerking letten, ik ben er nog mee bezig :)
            De booth staat ook in de garage dus het hoeft niet op de milimeter afgewerkt te zijn.
            De table tops staan er ook nog niet op en de microfoon moet nog gemonteerd worden.

Last edited by Mol; Saturday-03-03-2012, 09:19.

Comment

Working...
            X