Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruis in boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruis in boxen

Ik heb sinds kort 2 behringer B215D boxen aangeschaft , zijn prima boxen maar er zit een flinke ruis (midden stand), ook als hij zacht staat is het te horen en als ze vol open staan is het al helemaal te horen.
    en dan zit er nog geen kabel in of wat, heb ze nog niet op rand aarde aangesloten maar dat moet niet echt wat uitmaken ?

ook heb ik een probleem met mijn mengpaneel maar dat is een andere topic.

Dus om het verhaal kort te maken hoort dit?

Je hebt er geen ingangskabels in en wel de knoppen vol open? Dan is het vrij logisch dat je ruis hebt. Dit zou verdwijnen moeten zodra je apparatuur aansluit op je speakers.

Comment

op vol open kan ik ook wel bij voorstellen maar hij staat gewoon halve wegen en dan zit er ook ruis in, maar als ik er een kabel in doe of mijn mengpaneel. blijft de ruis er in zitten.

Comment

ik heb de 12 inch versie, er zit op de helft volume inderdaad al wat ruis op maar zo gauw je muziek afspeelt hoor je dit nauwelijks. Met vol open komt er inderdaad nog veel meer ruis uit, dit is gewoon normaal en is geen probleem van alleen jouw speakers

Comment

Je zal altijd met een deel systeemruis zitten.
          En wil het nu net lukken dat dit bij de "budget" reeksen net iets meer zal zijn dan in de "pro" reeksen.
          Echter is dit meestal nooit storend veel ruis dat er op zou mogen zitten.

Comment

dank jullie wel voor de reacties, wel raar dat het er in zit. had verwacht van niet. binnenkort eens goed uit proberen.

Comment

Ook ik heb deze speakers, en ook ik heb die ruis erin zitten. Ook geprobeerd om op andere stopcontacten/groep aan te sluiten, maar heeft niets uitgehaald. Denk dat het inderdaad gewoon normaal is. Helaas wist ik dit bij de aankoop niet, anders had ik zeker voor een andere set gegaan. Maar goed, het geluid wat deze speakers maken is voor deze prijscategorie wel heel goed te noemen !!

Comment

heb via een forum member florisdierick , wat meer informatie gekregen.
                hij heeft ook deze boxen en bij hem ruist het niet namelijk.
                pas als hij ze vol open zet hoort hij wat.

ik ga morgen bellen en kijken of ik ze voor de zelfde terug kan krijgen, die niet ruisen.
                want het is idd erg zonde, ze klinken prima maar die systeem ruis is me iets te gek :S

Comment

Working...
                X