Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe actieve set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wij hebben een aantal jaren gedraaid met de DB-Opera 405d met een paar dikke subs eronder. Toen we moesten uitbreiden de Mackie TH-15a's gekocht. Uiteindelijk vinden wij het geluid van de Mackies voller/prettiger in het gehoor liggen dan de DB's.
    Regelmatig draaien we met de Mackie's kleine feestjes 50-100 man, zonder subs eronder, en dat gaat met de enorme basdruk prima. Met de Db's hadden we daar altijd moeite mee...

Comment

.
      Last edited by JasperA; Thursday-15-03-2012, 16:29.

Comment

Ik ga de vraag even anders formuleren.

Ik denk dat ik in het begin vaak in de situatie kom waar ik op kleine feestjes draai waar subwoofers niet nodig/gewenst zijn. Ik heb voorlopig ook nog geen geld om subwoofers te kopen. Ik denk dat ik dan meer heb aan de Mackie TH-15A, door de hardere/betere bass fullrange dan in de Cromo 12. Nog een voordeel van de Mackie is de regelbare EQ op de achterkant, ik heb buiten mijn mixer geen mengpanel of equalizer om de tonen te regelen.

Nadelen van de Mackie t.o.v. de Cromo 12 zijn dat er geen bi-amp in zit, en dat de Cromo 12 beter presteert met subwoofer dan de Mackie TH-15a met subwoofer. Ik weet alleen niet hoe zwaar deze nadelen wegen t.ov. de voordelen. Kan iemand daar misschien nog iets over zeggen?

Comment

Working...
        X