Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beats by dre solo hd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beats by dre solo hd

Hallo mede dj's

Sinds kort is mijn hoofdtelefoon kapot en ben ik opzoek naar een nieuwe. nu vind ik zelf de beats by dre solo hd een hele mooie hoofdtelefoon. Maar is deze voor dj gelegenheden ook geschikt. Nu heb ik er een paar tweedehands gezien voor rond de 50,00 euro of adviseren jullie om hem bij bax te kopen. Nu heb ik niet echt een inkomen (ben 14) dus vandaar

Ik hoor het graag

Gr william

Er zijn veel neppe beats hoofdtelefoons in de loop.. pas daar dus mee op;) of je kwaliteit verschil hoort weet ik niet, vind de originele maar bagger;)

Comment

Alles wat te ver onder de normale prijs zit en als nieuw verkocht wordt kun je als nep beschouwen. met 50 euro ga je het niet redden.

Zoek je echt een DJ hoofdtelefoon met een bijzonder design? Misschien is de Numark Red Wave wat voor je. Heeft een apart design en is gericht op DJ-werk.

Vertel je wensen en er zijn vast mensen die willen assisteren bij het maken van een keuze. ;)

Comment

Oke bedankt voor jullie reacties.
        Het word geen beats by dre meer ik heb nu twee andere in gedachten:

Pioneer hdj 500
        Of die rick al zei de numark red wave

Welke adviseren jullie

Gr william

Comment

Vind ze beiden wel wat hebben, als je een bijzondere look wilt zou ik eerder gaan voor de Numark, ben je meer fan van Pioneer dan zou ik meer naar de Pioneer neigen.

Het beste is eigenlijk om beide hoofdtelefoons uit te testen, want de pasvorm en geluidskwaliteit is net zo belangrijk omdat je er zelf mee moet werken. ;)

Toch zou ik zelf meer naar de Numark neigen, reviews geven aan dat hij behoorlijk goed afsluit. Heb beiden echter nog niet zelf aan de tand mogen voelen. Daarnaast valt de Numark over je oren heen, waar de Pioneer eerder op je oren drukt.

Comment

Ik kan je alvast vertellen dat een vriend van mij de HDJ-500 heeft, en dit is meer een on ear, hij zit op je oren. Ik zelf vind dat niet zo lekker zitten. Ik heb zelf een Sennheiser HD 202, en deze zit goed over je oren heen. Volgens mij is dit bij de Numark ook het geval.

Comment

Working...
            X