Announcement

Collapse
No announcement yet.

Db flexsys of ev live x

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Db flexsys of ev live x

Mensen,

Ik ben van plan een nieuwe set aan te schaffen,
    Wel graag een actieve set, ik twijfel tussen
    Db technologies flexsys
    Electro voice live x
    Wat is het beste, heeft iemand hier ervaring mee?
    Ben ook zeer benieuwd naar andere opties,
    Als iemand deze weet hoor ik het heel graag!

Gr Bram
    Last edited by bramvinkel; Wednesday-14-03-2012, 00:42.

Ik heb ooit eens een Ev live x set gehuurd. Bestond uit twee 18" subs en twee 12" toppen. Klonk niet verkeerd, maar werd erg schel op hoger volume. Verder heb ik geen ervaring met dB Technologies Flexsys

Comment

EV Live X is een budgetserie van Electro Voice.
      Je hebt dan wel een EV merk op je speakers, maar ze klinken niet zoals de grote kwaliteitsspeakers. Ik denk dat de dB Flexys serie het veel beter gaat doen als de electro voice.

Comment

Ik denk dat op dit forum de voorkeur van bijna alle actieve gebruikers naar de db zal uitgaan. Maar je kan ze het beste eerst beluisteren.

Comment

Ik heb de flexy's horen spelen bij bax maar ik was niet echt te spreken over de sub, er zat precies een wapper in, op hoog volume heb ik ze niet horen spelen omdat ze niet al te hoog wilde gaan in volume, achteraf heb ik dan het setje van ronny horen spelen en gekozen om wat meer geld uit te geven want die klonken stukken beter dan de flexy de dvx d10 in combinatie met de sub dva s09.

Comment

Als je nou eens je budget op geeft, kan je meer reacties verwachten1!

Comment

Kort samengevat dus: Het is allebei niks...

Maar waarschijnlijk is er een reden dat je hier niet de vraag stelt: Wat is beter db-DVX of EV-RX... en dat zal je budget zijn...

Ga zelf eens luisteren, testen, kijken etc.... vooral in dezelfde prijsklasse is het vrijwel altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak.

Comment

Working...
              X