Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omnitronic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omnitronic

Hallo allemaal.
    Wie heeft er ervaring met spullen van OMNITRONIC?
    Groet, Fran

Het is net zoals bij alle andere merken... niet kijken naar het merk zelf, maar naar het product in kwestie. Over het algemeen geldt een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Voor sommige producten betaal je meer dan andere.
    Valt een beetje in de range van US Blaster, Raveland en cosoorten.

Comment

Hoi Rick.
      Dank voor je snelle reactie. Ik ben mij een beetje aan het orienteren voor de aanschaf van een geluidsset. Ik heb een site ontdekt die aardig mooi spul van Omnitronic verkoopt. DAP en Skytronic enz. lijken mij niet veel. Dit zag er nogal solide uit maar verder zegt het mij helemaal niets, vandaar mijn vraag.

Groet, Fran

Comment

Omnitronic is toch een onderdeel van Skytronic en maakt niet echt aparte producten... Vaak een range van echte budgetkasten tot redelijke kasten, maar niet echt spectaculair. Meer 13-in-een-dozijn. Ook zou ik de kasten met de leger-look laten staan, deze zijn leuk voor de slaapkamer in stijl, maar voor de kwaliteit zul je het niet hoeven doen.

De webshop biedt echter zeer leuke alternatieven voor leuke prijzen. Denk hierbij eens aan Behringer, American Audio en JB-Systems.

Comment

Het beste zou zijn dat je gewoon eens binnenspringt en een set luistert, als je dat 500 euro meer moet neerleggen voor een set dat betrouwbaarder is en veel beter klinkt zal ik het wel weten!

Als je alleen maar op zoek bent naar een mixer of cd-speler is dat anders, maar als je wilt kijken voor speakers, versterkers etc. zou ik toch aanraden om wat verschillende sets naast elkaar te houden en luisteren wat het doet.

Zoals Rick al zegt: naar het merk moet je niet kijken, het kan enorm schelen in het budget, maar je moet ook kijken wat het over 5 jaar doet en wat je sercvice of garantietermijn zal zijn op dat soort producten.
          Zal bij Skytronic het product vervangen worden bij een defect of blijven ze het repareren totdat het echt afgeschreven is en je wel een nieuwe moet kopen???
          Dat zijn zaken waar je ook op moet letten lijkt me.

Comment

Ik zou graag eens bij BAX binnen willen lopen. (Pim en Rick, werken jullie daar?) Maar ik kom uit Limburg en ik had in Roermond ook een webshop annex showroom ontdekt die diverse setjes aanbiedt, waaronder Omnitronic en nog meer. Tuurlijk ga ik eerst luisteren voor ik iets aanschaf. En Behringer...heb ik niet zo`n goede ervaringen mee. Weten jullie nog het topic over de opgeblazen Behringers? Toch blijf ik erbij dat er iets mis is met deze installatie. Nu alles weer gerepareert is klinkt de set weer prima, maar voor hoe lang?? Ik ben niet geheel een leek op geluidgebied, maar dit gaat boven mijn pet. Die Behringer-set is niet van mij en ik wil graag een eigen set. Ik heb jaren in verschillende bands gespeeld en ik doe voor de lol wat aan draaien. Dat bevalt me prima. In de zomer zit ik in Renesse en kom dan eens bij BAX kijken. Moet nog vanalles hebben.
            Groet, Fran

Comment

Ik doe enkele uurtjes producten invoeren enzo bij Bax-shop, maar ben niet zo vaak in Goes te vinden. ;) Ik woon namelijk in het zuiden van Zeeland, is dus een eindje reizen.

Bax heeft overigens wel veel luidsprekersetjes in de showroom opgesteld staan, maar als je echt specifieke sets wilt beluisteren, kun je het beste even vooraf contact opnemen. Zo weet je zeker dat je setje aanwezig is om te kunnen beluisteren. ;)

Comment

Working...
              X