Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand die werkt met een denon dn 6000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand die werkt met een denon dn 6000

Zijn er nier mensen die werken of ervaring hebben met een denon dn 6000 cd speler?
    Ik heb eindelijk wat tijd gevonden om me eens te concentreren op de cd speler, bijna 1 jaar oud en nog geen 2 speeluren foei foei :D

Het zijn niet de gemakkelijkste spelers en denon steekt graag diverse mogelijkheden onder 1 knop is me ook al opgevallen, maar wat ik niet kan vinden is het volgende.

1: als ik een cd afspeel dan stopt hij na elke track, dan moet ik de volgende track selecteren en op play drukken, hoe laat ik de speler de volledige cd afspelen zonder te moeten ingrijpen en kan hij ook wisselen tussen deck A en deck B, hiermee bedoel ik als op deck A een track ten einde is dat hij dan een track start op deck B en dan terug een track van deck A enz...

2: daarstraks had ik ook iets gevonden en ik weet niet meer hoe ik het heb gedaan, als ik van een cd de eerste track afspeel dan kon ik van dezelfde cd een andere track zoeken terwijl de cd blijft verder spelen, dan drukte ik op play en de cd mixte dan mooi de volgende track die ik op dezelfde cd had gekozen.

Het automatisch verdergaan kan je met de single/continue knop regelen.
    Deze vind je links onder het display (time single/continue).
    Wanneer je op de knop drukt veranderd hij de time mode. Blijf je duwen, dan schakelt hij tussen single en continue.

De relay play kan je instellen via preset.
    Om in het preset menu te komen blijf je drukken op de knop (memo preset).
    Deze vind je naast de (time single/continue) onder de display.
    Wanneer het preset menu opent, kan je navigeren met de track search.
    Door op de track search te duwen ga je selecteren en kan je de waarden veranderen.

Het automatisch mixen van een 2e track, doe je door op de (next tr. /b trim) knop te drukken.
    Deze vind je links boven de jogwheel.ukken om in het preset menu te raken.
    Met de track search knop kan je door het menu scrollen.
    Last edited by showtechnics; Monday-26-03-2012, 23:32.

Comment

Ik heb ook de handleiding effe geupload voor moest je deze niet hebben.

Comment

Ik had de engelse handleiding al gevonden op het net, had liever de nederlandse maar die zal denk ik niet bestaan, dan doen we het met de engelse versie.
        Alvast bedankt voor de info, morgen kan ik even proberen want nu moet ik werken tot 7u

Comment

Working...
        X