Announcement

Collapse
No announcement yet.

Control one speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Control one speakers

Hallo mensen!
    Ik heb een vraag over deze set: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-mon...l#!prettyPhoto
    Kan ik die aansluiten op mijn Akai am-u11, aangezien dat een versterker is? Ik zoek namelijk goede speakers + subwoofer voor thuisgebruik.
    Thx alvast :)

Als je misschien iets in de geest van informatie over de versterker kan geven want hier kan ik niks over op internet vinden!

Comment

Hoe bedoel je met ''de geest''? Er zitten 4 draadklemmen op, en die zitten dus ook op de subwoofer. Moet ik wat foto's posten?

Comment

Je bent hier op een forum over Proffesioneel Licht en Geluid.
        Dat is dus vooral gericht op de systemen voor DJ's discotheken, bars, bands, tours etc..

De vraag die jij stelt gaat echter over een setje voor thuisgebruik volgens mij. De AKAI versterker is namelijk echt een Hifi (oftwel amateur / thuisgebruik) apparaat.

Janpetersen bedoelt dus of je wat meer achtergrond informatie over het apparaat kan geven (welke aansluitingen, hoeveel wat, etc...)

Na even rondzoeken kwam ik er achter dat deze versterker 2 x 40 watt levert (bij 8ohm)

En dat zou opzicht moeten kunnen met deze set.

Comment

De speakers doet geen wonderen. Maar zal voor jouw doel niet slecht gaan presteren! Met ''de geest'' bedoelde ik inderdaad of je informatie hebt over de versterker.

Comment

Working...
          X