Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 goede cd spelers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 goede cd spelers

Weet iemand wat nou goede cdspelers zijn en samen niet meer dan 1500 euro kosten ?

Ik zou zeggen doe zelf eens wat moeite en ga op onderzoek uit. Bij alle producten staat goede informatie vermeld en zo kan jij bekijken of ze aan je eisen voldoen. Vervolgends wil je de gebruikservaringen weten. Daarvoor gebruik je de zoekmachine en vind je er dan nog niets over dan maak je er een nieuw topic over aan.

Tipje: kijk eens bij de merken Pioneer en Denon

Comment

Stel ook eens een lijstje op van eisen waar ze aan moeten voldoen. Vervolgens kijk je naar setjes die aan je budget voldoen en ga je wegstrepen wat niet aan je eisen voldoet. Hierna hou je enkele setjes over, die je kunt vergelijken qua prijs, kwaliteit en gebruikservaringen.
      Mocht je er dan alsnog niet uitkomen, is het forum natuurlijk de plaats om vragen te stellen.

Comment

Aan het merkenlijstje van (rode)rickk wil ik reloop nog toevoegen, verder ben ik het met de heren eens dat je post wel wat inzet mist, meestal als je mensen iets in één zin vraagt, zal je ook antwoord in één zin krijgen.

Comment

Inderdaad, het was toen dat ik haast had,
          Maar ik zal komend weekend even op onderzoek uit gaan

Comment

Voor dat budget zou ik lekker voor pioneer gaan lekker degelijk en ook qau verhuur ideaal.

Comment

Dan kom je in de klasse van de CDJ 800. Maar, wat als de topicstarter veel wil doen met effecten e.d.?
              Daarom is het belangrijk dat de topicstarter zoveel mogelijk informatie geeft, wat betreft eisen en toepassingen voor de spelers, zodat de juiste keuze kan worden gemaakt. (Het gaat immers wel om een hoop geld.)

Comment

Klopt maar buiten zijn informatie om zou ik de keuze cdj800 maken effecten zitten toch vaak op je paneel dus dan zijn ze op je cd speler vaak overbodig..

maar goed even op info wachten van de topic-starter.

Comment

Working...
                X