Announcement

Collapse
No announcement yet.

spatwaterdichte speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom moet het er pro uitzien? Prioriteit is toch dat het goed klinkt?

als er om het hek mensen staat, zet dan meerdere speakers neer, richting publiek en rond de hekken.

Maak dan eens een foto van het PA-kastje of geef het merk & type eens. Dan kunnen we eens wat specificaties vergelijken en wellicht wat gebruikservaringen.

Comment

kustom ksc 10
      alleen is het de oude rode versie.
      maar toch gaat ie best wel hard en komt ook ver voor zo'n klein ding.
      wij willen ook gewoon als we ergens aankomen luisprekers klaarzetten en beginnen.
      echt dat je binnen 5 min klaar bent met geluid (de mixer enzo komt vast in de kar te zitten).
      en het moet ook ruimte besparent zijn.
      dus uiteindelijk gewoon 2speakers, met de spreiding komt het wel goed.
      Last edited by stijn; Wednesday-29-04-2009, 21:44.

Comment

Maar nu wil je iets compleet anders, namelijk waterproof en een beter volume. En dáárvoor zul je het in een andere richting moeten zoeken, zeker met het budget dat je nu ter beschikking hebt.

Mijn mening is dat je met een 100V-lijn toch de beste situatie kunt creëren. Je verkijkt je nogal op de mogelijkheden hiervan.
        En dit is eigenlijk ook het laatste wat ik er voorlopig over ga zeggen.

Comment

En ik heb de ultimated oplossing gevonden!!!!
          We kopen een db technologies opera 405 of een 402 en we kopen deze hoezen erbij.
          Is dit een goede keuze? (alvast) heel erg bedankt!!!

Comment

Lijkt me op zich een goede optie. Ik zou wel voor de 12" gaan, dan komt je spraak beter uit. Lage tonen heb je toch niet veel nodig met de meeste muziek in deze situaties.
            Let dan wel op hoe je de luidspreker plaatst wanneer er toch een drup regen dreigt te vallen. Let op de windrichting en zorg er voor dat je het water weghoudt van de hoornopening en de woofer.

Comment

Bedoel je dat je ze een beetje naar beneden moet laten hangen? Dus op het statief een stukje die zoveel graden daait?

Comment

als je hem een klein stukje gekanteld krijgt, zou dat ideaal zijn. Daar bestaan ook adapters voor. Let wel op de kantelhoek en de hoogte van je statief, dat je niet ineens alles op de grond laat afkomen, maar nog wel wat rechtuit.

Comment

Ik herinner me op een ander forum dat je daar dezelfde informatie hebt gevraagd, vervolgens deed je er niks mee...

Ik ben dan ook persoonlijk er klaar mee om in deze thread te beginnen, je bent inmiddels van 2 forums gekicked doordat je niks deed met de door forumleden gegeven info en ik heb een voorgevoel dat dit naar het zelfde gaat.

*knip*

Jan van der Linden
                  Last edited by Rick; Wednesday-17-06-2009, 21:33. Reason: niet linken naar concurrerende fora/webshop.

Comment

Link weggehaald, we gaan niet naar concurrerende fora linken die zijn verbonden aan een webshop. En in dit geval ook nog een directe concurrent van bax-shop. Ik heb toevallig het topic daar ook gevolgd. Ik hoop daarom dat dit het uiteindelijk wordt en anders is er ook kans dat deze naar de prullenbak gaat.

Comment

Het is 1 forum, maar ik vond het forum ook niks, ik was verkeerd begonnen en ik stopte niet, hier is dat anders. Ik ben bulten blij met de informatie van jullie, ook van het andere forum. Maar hier vindt ik gewoon beter, er is altijd iemand die goed antwoord geeft, meestal rick maar dat maakt niet uit...

Maar wil je alsjeblieft weer ontopic gaan? Ik heb er hastikke spijt van dus ik ga het hier zeker niet meer flikken, ik wil er geen gezeur meer over...

Ik ga met mijn vader over die combinatie praten, misschien wordt het ook wel een andere combinatie. Als het te duur is.

Comment

Is het dan niet eens verstandig om een concreet budget op te vragen vóórdat je gaat zoeken naar setjes? En laat ook weten dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rij kunt zitten.

Comment

Een bugdet is er niet echt, het moet niet te veel wezen en zeker waar voor het geld zijn... Maar met die hoezen hebben we meerdere keuzes en verschillende prijzen. Maar het moet natuurlijk wel van db technologies zijn.

En dat laatste, dat weet mijn vader wel, hij kan zeker verstandig met geld omgaan van een ander. Het hoeft ook niet pracht geluid te zijn maar gewoon goed.

Comment

Originally posted by stijn View Post
                            Een bugdet is er niet echt, het moet niet te veel wezen en zeker waar voor het geld zijn...
                            Je geeft nu allerlei érg vage indicaties waar wij al niks mee kunnen, maar jij al zeker niet. Zeg tegen ze dat ze met een bedrag op tafel komen, want ik weet zéker dat ze niet boven een bepaald bedrag uit willen komen. Desnoods stel je nog een marge in, waarin je zegt; tussen de xx en xx euro.
                            Dit werkt gewoon niet. In je eerstvolgende post in dit topic zie ik graag het budget verschijnen, want met deze vage indicaties gaan we er niet komen.
                            En ik neem aan dat je dat nu zelf ook ziet, aangezien we al zeker 7 pagina's hebben volgekletst over het onderwerp en we nog geen steek verder zijn.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                              Ik herinner me op een ander forum dat je daar dezelfde informatie hebt gevraagd, vervolgens deed je er niks mee...

...je bent inmiddels van 2 forums gekicked doordat je niks deed met de door forumleden gegeven info
                              Originally posted by stijn View Post
                              Het is 1 forum, maar ik vond het forum ook niks, ik was verkeerd begonnen en ik stopte niet, hier is dat anders.
                              Stijn, je bent bij deze gewaarschuwd. En dat geld niet alleen voor dit topic.
                              Weet dat ik het gaten ga houden en waar nodig maatregelen neem.
                              Probeer dus concreter te zijn met alles, alvast bedankt!

Comment

Er zijn luidsprekers bestelt!! Dat zijn de basic 200 luidsprekers waar we nog geen hoezen voor hebben gekocht. We gaan is kijken hoe het geluid is met vuilnis zakken. Als het heel slecht is gaan we toch de hoezen bestellen.

Hier mag een slotje op!!

Comment

Working...
                                X