Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe speakers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die american audio kasten zijn inderdaad full range te gebruiken ik vind het een super kast ook het vermogen van 300 watt rms is erg hoog in zijn budget.

Of ze beter zijn als behringer weet ik niet gevoelsmatig heb ik een gevoel van wel maar in de praktijk zou ik het niet weten ga anders even langs bij bax-shop ze nemen daar alle tijd voor je en kan je gelijk luisteren wat jij het fijnste vind..

Comment

Wat voor budget ben je van plan voor de subs uit te trekken?

De Sub 12 van dB Technologies is lekker licht, maar dat gaat nogal lastig onder je 15" tops. Wordt nogal onstabiel omdat de bovenkant dan groter en zwaarder is dan de onderkant. Misschien dat je dan naar 12" tops kunt overschakelen?
      In dezelfde prijsklasse wordt het lastig om een kleine, compacte, lichte sub te vinden die goed presteert en lekker laag weergeeft. Vanaf een kleine 400 euro kun je kijken naar een PXW-15 van American Audio, maar deze zijn wel flink aan het gewicht. Echter, als ik de ervaringen eens bekijk met Google, zijn deze toch best positief voor een actieve sub in deze klasse.

Comment

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

mischien kan je in de toekomst dan deze subs eronder zetten.

Comment

Ja, maar dit is wel een flink massief blok sub. ;) Met een afmeting van pak 'm beet 60 x 60 x 60 en een gewicht van 38 kg wordt het toch flink zwoegen om deze iedere keer trap op en trap af te krijgen, voornamelijk door de grootte wordt hij wat onhandelbaarder. Zelfde geldt eigenlijk voor de PXW-15, maar het hangt af van de eisen en budget van de TS.

Comment

Heel veel subs zijn zwaar vooral in een laag budget pas als je wat meer euro,s gaat betalen ga je je rug sparen. ik denk dat het voor het geld een erg goede sub is..

Waar moet je alles mee vervoeren ts? en wat is inderdaad het budget van je subwoofers?

Comment

Reloop heeft overigens wel een lichte en compacte 15" subwoofer, actief, in een ABS behuizing. Weet alleen niet of Bax-shop deze kan leveren, ga er vanuit van wel. Even uit m'n hoofd is het de RABS-15A. Neem eens een kijkje op de site van Reloop om specificaties te bekijken. :)

Comment

hoi ik wil ongeveer +- 550 euro per subs uit geven wat is dat het beste voor een 12 of 15 inch top

Comment

Probeer je zinnen iets duidelijker te formuleren.. ik begrijp niet wat je nu precies bedoelt.

Comment

@partysounddrivein
                    kijk even naar het gewicht en de formaten. misschien een beetje te zwaar en te groot om een trap op te sjouwen
                    ik weet niet of deze bax-shop kan leveren maar voor joun doel goed: Reloop - RABS-15 Sub A
                    de sub weegt (maar) 30 kg en heeft een flink vermogen en hij is actief.
                    en de prijs is ook niet al te hoog: rond de €350.

edit: ik zie net dat rick me voor is;)
                    Last edited by stijn; Tuesday-24-03-2009, 20:34.

Comment

de reloop vind ik niet mooi passen bij de behringer speakers.
                      iemand anders nog iedeen db mag ook als het kan

Comment

Dat was inderdaad de sub die ik bedoelde. Enige nadeel is wel dat deze geen ingebouwde tophat heeft om een tussenpaal in te plaatsen. Hierdoor zul je dus wel je luidsprekers op statief moeten houden. Aan de andere kant is het wel een zeer lichte en compacte kast voor dit geld. Het wordt dus kiezen of delen. ;)

Comment

dan geen reloop heefd geen tophat en ik vind hem niet passen bij de behringer

Comment

als je een backdrop (een kleed) hebt kun je de sub erachter zetten.
                            het uiterlijk maakt niet zo veel uit.
                            als je alles op uiterlijk gaat beoodelen gaat (denk ik) je budget een heel stuk omhoog.
                            die prijs van de reloop is echt heel goedkoop.
                            je kunt ook wel een paar merken bij elkaar voegen.

Comment

In dat geval kun je misschien eens kijken naar de actieve versie van Reloop, die wel mooier matcht bij de sub. De tophat zul je dan voor lief moeten nemen. ;)

En anders wordt het doorsparen voor de 15" sub van dB Technologies, maar ik vind het best zonde dat je dan een mindere top pakt met een wat betere sub. Dan zou ik liever starten met een setje dB Basic 400 o.i.d., en deze uitbreiden met een lekkere sub om een stevige set neer te zetten. ;)

Óf je moet niets geven om afmetingen en gewicht en gaan voor de American Audio. Die overigens wel lekker goedkoop is.

Het ligt er dus maar aan om welke eis je het meest geeft.

Comment

ik denk dat ik de amarican audio DLS-15P actieve luidspreker
                                Nog nooit heeft u zo\'n krachtige 15 inch 2-weg luidspreker gezien in deze prijsklasse. Nu leverbaar tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

die kosten 250 euro ps. dus 500 euro
                                en dan later subs er bij als ik wil met dit kan ik zeker 75 man aan en dan later mischien deze subs

dB Technologies Sub 12 actieve subwoofer
                                Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

kosten 500 euro ps. dus 1000 euro

Comment

Working...
                                X