Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe speakers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien toch interessant om ze eerst eens te gaan beluisteren. :) Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Nog beter is het om deze naast een paar andere luidsprekers uit dezelfde klasse met ongeveer dezelfde mogelijkheden te zetten om een goede vergelijking te kunnen maken tussen de verschillende luidsprekers.

Comment

is dit wat mijn set ik vind van wel heb 2x700 watt rms vermogen

Comment

RMS vermogen zegt niet veel over luidsprekers. Het is meer om de belastbaarheid aan te geven tussen versterker en luidspreker. Belangrijker is het rendement van je luidsprekers en dus het aantal decibels dat ze kunnen leveren. En met dit setje zit je dan wel goed.

Comment

waar kan ik die speakers dan beluisteren in de buurt van venlo heb geen iedee

Comment

Je kunt eens een dagje uit maken naar de showroom van Bax. En het is beter om dat te doen, dan er achter te komen dat het toch niet helemaal is wat je zoekt. De reiskosten kun je dan zien als onderzoekskosten, maar uiteindelijk zal het het wel waard zijn, omdat je dan goed kunt luisteren naar de klank van de luidsprekers, eens kunt gewichtheffen (;)) en vergelijken met andere luidsprekers. Hiernaast is Bax-shop vrijwel de goedkoopste webshop, dus dat geld wat je bij een ander kwijt zou zijn investeer je nu in het onderzoek van je luidsprekers. :)

Comment

oke dus jullie bij bax-shop hebben de american audio speakers en de behringer in de showroom staan zo ja hoe ver is dat ongeveer uit venlo

ja dat is 2 uur heen en 2 uur terug zal mijn vader niet blij zijn
              Last edited by djtommie; Tuesday-24-03-2009, 21:37.

Comment

Wanneer je al je eisen op een rijtje zet dan komen er een paar speakers uit die je echt wil. Dan ga je naar gebruikservaringen zoeken. Springt daar ้้n met kop en schouder boven uit dan kan je best op de gok de speakers aanschaffen zonder ze beluisterd te hebben. Maar vergeet dan niet dat je in deze prijsklasse niet te veel moet verwachten. Ben je niet veel gewend dan ben je er waarschijnelijk hartstikke blij en trots op.

Comment

ja ik lees heel veel meningen van mensen over speakers en dan daar uit kijk ik meestal of he goede of slechte zijn en ik ga ook luisteren als het kan ik de buurt

Comment

maar ik ga de american audio actieve speaker kopen heef me vermogen dan de behringer
                    klop dit zo ja zeg dat even en klop het niet dan zeg het ook even

Comment

De subs zijn te licht en je set zal dan instabiel worden omdat je toppen dan groter en zwaarder zijn..

Dus je moet of grote subs zoeken of kleinere topkasten.

EDIT: je heb je post verandere de american audio is inderdaad iets meer vermogen.

Comment

Staar je niet blind op vermogens, die zeggen vrij weinig!

Je moet bijvoorbeeld ook kijken naar de geluidsdruk (of SPL) (Search en Google zijn je vriend)

[Edit]
                        Ik heb over een paar pagina's heen gelezen, dit was eigenlijk een antwoord op pagina 1, maar voldoet ook prima voor pagina 4, al heeft Rick hier al een soortgelijk antwoord op gegeven.

Zoals al eerder gezegd, ga eens langs bij bax-shop, zeer mooie showroom, hulpzame medewerkers en altijd een bakje koffie :)

Als je van te voren even laat weten dat je (bijvoorbeeld) 2 setjes luidsprekers wilt komen luisteren, dan kan bax kijken of ze deze voor je kunnen regelen (wat 9 van de 10 keer ook wel lukt) Als je met dit bezoekje ook gelijk even rondkijkt naar wat andere apparatuur (mixer, cd-spelers, lichteffecten, basis-verlichting, licht-sturingen, enz enz) dan leer je gelijk een hoop bij over deze productgroepen en kan je je later thuis beter ori๋nteren mocht je verder willen gaan uitbreiden.
                        Veel Succes

ps: 5 pagina's in 5 uur, als dat geen goede opkomst is weet ik het ook niet meer :)

[/edit]
                        Last edited by NBeat; Wednesday-25-03-2009, 00:42. Reason: Over een paar pagina's heen gekeken

Comment

Of gewoon in de webshop kijken kan natuurlijk ook.

Als ik jou was zou ik toch je vader eens lief aan kijken om eens langs te gaan.
                          Of zeggen tegen je moeder dat je erg leuk kan winkelen in Goes.

Het is echt de moeite waard om te gaan zodat je zeker tevreden ben.

Comment

Wanneer je naar de shop wilt gaan, benadruk ik nog wel even dat je het beste van tevoren kunt bellen, om er zeker van te zijn dat de spullen die je wilt gaan bekijken aanwezig zijn ้n voor je klaarstaan om te bekijken. Voorkomt teleurstellingen ter plekke. ;)

Comment

hoi ik wil deze topjes kopen zijn 12 inch en deze bas die zijn 15 inch

deze topjes
                              American Audio PXI-12P actieve luidspreker 2x 260 euro ps.

deze basjes
                              American Audio PSW 15P actieve 15 inch subwoofer 2x 324 euro ps.

4x10 meter xlr kabel is 15 euro ps.

totaal 1228 euro iets over mijm buget maar zo erg is dat niet is dit wat ik hoor het wel ik vind het een mooie set

Comment

heb je al geluistert
                                €1228 is meer dan je denkt.
                                bedenk is wat je daarvan kunt kopen!!
                                ik heb in je profiel gezien dat je nog maar 13 bent (ik ook nog maar).
                                hoeveel verdien je per week dan?
                                €20?
                                het is echt veel hoor.
                                denk er maar eens goed over na.

Comment

Working...
                                X