Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe speakers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom ikvoor citronic gekozen heb heb ze gehoord en vond ze goed voor mijn doet eind.

Comment

Neem voortaan iets meer tijd om te posten, zodat je teksten wellicht iets leesbaarder worden. Ik moet je zin nu 2x lezen om te zien wat er staat.

Je geeft aan dat je Citronic hebt gehoord. En de rest dan? Die zou ik ook eens beluisteren. Zodat je zélf een afweging kunt maken en de eindbeslissing kunt nemen.

Comment

Oke ik ga morgen middag naar een winkel bij ons daar hebben ze alle soort speakers ga daar eens beluisteren naar alle soorten in mijn prijs klasse en dan laat ik weten waar ik uit ga kiezen oke.

Comment

hey ik ben gaan luisteren en het is dit geworden.
          Deze speakers zijn geschik voor mijn doel einde en niet heel duur en makkelijk te vervoeren.

2xdap k-115.
          1xdap x-15 sub.
          1xpalladium 700 in bridge mode.
          1xpalladium 1200 in stereo mode.

Wat vinden jullie van deze set en hoeveel man kan ik mee aan ongeveer in een gemiddelde zaak en het volume ook gemiddeld.

Comment

Een feest tot 150 man kan je hier wel mee bespelen. (Gemiddeld verjaardags/bruiloftsfeest waar toch niet iedereen danst.)

Comment

Beste tommie als jij ze geluisterd heb waarom vraag je dan aan ons hoeveel man je er mee aan kan , kon je dat niet beter aan de verkoper vragen?

Comment

Die geven van die rare antwoorden hij zei zeker 250 man vond ik een beetje raar

Comment

Hmm oke apart , bax geeft tenminste wel eerlijke antwoorden.

Comment

We hebben djtommie ook meerdere malen aangeraden om eens naar de showroom in Goes te gaan. Helaas vond hij dat veel te ver.

Comment

• Dat maakt ook verder niet uit. Ik ben benieuwd naar foto's.

Comment

• Waarom K115 en geen X12 als je er toch een subje bij neemt?

Comment

• Ik heb ook gehoord dat de x-12 niet hard genoeg gaat voor de x-15b.
                          Denk je dat de k-115 het wel bijhoud?
                          Lijkt me niet.

Comment

• Dat lijkt mij wel heeeeel erg stug. Ik heb heel veel X12T's en X15's maar voor bijde heb ik minimaal 2 X18B's nodig om het bij te houden...

Comment

• Ik zie net dat ik het fout het, sorry.
                              Het was 2 X x-15b per kant en 1 X x-12 per kant.
                              Ik vond het ook wel een beetje raar.
                              Dan moet die combinatie wel kunnen.

Comment

• Oke mensen ik heb nu goed gekeken en gehoord ik zit tussen deze setten te twijfelen.
                                Wat is beter en zeg niet iets anders heb ik het geld niet voor.

Set 1
                                2xdap k-115
                                1xdap x-15b
                                1xpalladium1200
                                1xpalladium 700 bridge

Set 2
                                2xdap rw 15mk2
                                1xdap rw 18mk2
                                1xpalladium 700
                                1xpalladium 500

Zijn bijna even duur wat is dan beter kwa kwaliteit ik denk set 1.

Comment

Working...
                                X