Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe speakers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De rw serie zit boven de mc, maar de k weer boven de rw, en de x weer boven de k.
    Dus set 1 is beter.

Sorry maar ik vind die dik gedrukde letters heel irritant.
    En je kunt beter eerst een paar GOEDE fullrange topjes kopen en dan later een paar goeie subs erbij.

en wat is nu je budget?
    Last edited by stijn; Thursday-07-05-2009, 17:46.

Comment

• hey ik ben gaan luisteren en het is dit geworden.
      Dit zei je een aantal posts terug. En nu ga je WEER veranderen. Ik wil hier graag een goede uitleg voor, en anders ga ik er een slot aan hangen. We hebben inmiddels 11 complete pagina's aan tijd besteed aan je probleem en je blijft bezig met veranderen, terwijl wij er maar advies en tijd in mogen steken. Zo werkt het niet.

Comment

• Oke mijn buget is 400 euro totaal.

Comment

• Tenzij jij ergens MEGA veel korting hebt, lijkt mij zowel set 1 als set 2 iets meer te kosten dan 400 eurie... :D

Comment

• Ik wil graag eerst antwoord op mijn vraag.

Originally posted by Rick View Post
            Dit zei je een aantal posts terug. En nu ga je WEER veranderen. Ik wil hier graag een goede uitleg voor, en anders ga ik er een slot aan hangen. We hebben inmiddels 11 complete pagina's aan tijd besteed aan je probleem en je blijft bezig met veranderen, terwijl wij er maar advies en tijd in mogen steken. Zo werkt het niet.

Comment

• Oke sorry dat ik telekns verandert dat kom omdat ik weer wat anders zag daar kom dat door.

Comment

• Originally posted by djtommie View Post
                Oke sorry dat ik telekns verandert dat kom omdat ik weer wat anders zag daar kom dat door.
                Maar als je iets zag, waarom kom je het dan hier vragen? En hoe had je alles willen kopen van 400 euro?

Comment

• Voor 400 euro kom je ieder geval al niet ver daar heb je 2 topkastjes voor met een beetje geluk een statiefje eronder....

Comment

• Ik heb het wel een beetje gezien met dit topic. Succes met verder zoeken naar andere dingen enzo...

Comment

Working...
                    X