Announcement

Collapse
No announcement yet.

versterker keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb het op zolder 2 trappen op en dat is niet makkelijk elke keer.

Comment

Met een beetje hulp van iemand kom je er toch ook wel?

Comment

Had ik eerst ook mischien is het eens leuk om te kijken naar een opslagje bij een shurgard of minibox , citybox of wat je nog meer hebt..

Is beter dan trappen lopen.

Comment

ik denk dat hij ook geluid op zijn kamer wil hebben;).

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
            Had ik eerst ook mischien is het eens leuk om te kijken naar een opslagje bij een shurgard of minibox , citybox of wat je nog meer hebt..

Is beter dan trappen lopen.
            Lijkt me niet lonend voor het spul dat hij daar wil neerzetten. Is wellicht te overwegen als je wat meer apparatuur hebt en een 'vast' inkomen (dus ong. 1 of 2 klussen in de maand). Maar als je echt nog moet beginnen met drive-in werk gaat het meer kosten dan dat het oplevert.

Comment

Je hoeft ook geen opslag van 100 vierkante meter te nemen.

Het is zomaar een tipje weet uiteraard je inkomsten etc niet.

Comment

Wat voor wielen moet ik dan onder mijn kist doen.
                En kan het geen kwaad voor het appratuur dat er in zit de versterkers en crosover.
                heb gehoord dat het niet goed voro je apparatuur is daarom.
                En hoe moet ik die er op zetten.

Comment

Blue Wheels onder je flightcase, vastmaken met goede bouten in de bodem van de case. Neem wel 1 HE extra dan, zodat je versterkers niet op de bouten moeten rusten. Hoog deze loze HE op met een blok hout o.i.d. zodat je versterker 1 HE hoger kan staan.
                  Je moet er uiteraard ook geen bergetappes mee doen, maar over stoepje rijden zouden ze wel moeten overleven..

Comment

tuurlijk overleven ze dat.

ideaal wij hebben ze ook onder onze kisten zitten scheelt een hoop til en vloekwerk.

Comment

Behalve als je dan net een trap op moet ;)

Comment

Oke ik hen namelijk gehoord als je versterkers in een flightcase doet met wielen.
                        Dat dan de versterker beshadigen maar dat is niet zo he.

Comment

Ligt eraan. Het is natuurlijk niet aan te raden om eerst je versterkers in een flightcase te doen, en dan de wielen erin te boren. Grote kans dat je je versterker in boort, of dat er goed voor is of niet lijkt me nogal voor de hand liggend.

Ook moet je er voor zorgen dat je versterkers onder geen beding op de schroeven, bouten, moeren of wat dan ook rust, maar op het 19" rackje zelf, of op een vlakke ondergrond.

Dit in de achterhoofd houdend, zou er geen probleem moeten ontstaan. Qua verplaatsen is het zelfs beter voor je versterker, aangezien de case niet op de grond geknald wordt bij het neerzetten. Bovendien blijft je versterker constant vlak liggen.

Verstanding omgaan met je versterker blijft natuurlijk belangrijk, zelfs in een case, voorzichter er mee omgaan! Ook flightcases kunnen kapot gaan, en zullen geen knoerharde klappen kunnen ontvangen zonder gevolgen. Met andere woorden, niet met je auto tegen de flightcase aanrijden, dit is er niet goed voor!

Comment

je kunt ook een klein wagentje kopen (zo'n plank met wielen bedoel ik dan).

Comment

Dat zou ik zelf afraden voor alles op kabeldozen na. Het minstje of geringste hobbeltje kan er namelijk al voor zorgen dat heel je flightcase van de wagen afdonderd, met alle gevolgen van dien. Bovendien duwt het over het algemeen ook nog voor geen ene meter.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                                Ook moet je er voor zorgen dat je versterkers onder geen beding op de schroeven, bouten, moeren of wat dan ook rust, maar op het 19" rackje zelf, of op een vlakke ondergrond.
                                Kleine toevoeging, blokjes hout die je eventueel in de bodem schroeft of eventueel er onder klemt zijn ideaal om je versterker goed te ondersteunen.

Comment

Working...
                                X