Ik heb het op zolder 2 trappen op en dat is niet makkelijk elke keer.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
versterker keuze
Collapse
X
-
Originally posted by Partysounddriveinn View PostHad ik eerst ook mischien is het eens leuk om te kijken naar een opslagje bij een shurgard of minibox , citybox of wat je nog meer hebt..
Is beter dan trappen lopen.
Comment
-
Blue Wheels onder je flightcase, vastmaken met goede bouten in de bodem van de case. Neem wel 1 HE extra dan, zodat je versterkers niet op de bouten moeten rusten. Hoog deze loze HE op met een blok hout o.i.d. zodat je versterker 1 HE hoger kan staan.
Je moet er uiteraard ook geen bergetappes mee doen, maar over stoepje rijden zouden ze wel moeten overleven..
Comment
-
Ligt eraan. Het is natuurlijk niet aan te raden om eerst je versterkers in een flightcase te doen, en dan de wielen erin te boren. Grote kans dat je je versterker in boort, of dat er goed voor is of niet lijkt me nogal voor de hand liggend.
Ook moet je er voor zorgen dat je versterkers onder geen beding op de schroeven, bouten, moeren of wat dan ook rust, maar op het 19" rackje zelf, of op een vlakke ondergrond.
Dit in de achterhoofd houdend, zou er geen probleem moeten ontstaan. Qua verplaatsen is het zelfs beter voor je versterker, aangezien de case niet op de grond geknald wordt bij het neerzetten. Bovendien blijft je versterker constant vlak liggen.
Verstanding omgaan met je versterker blijft natuurlijk belangrijk, zelfs in een case, voorzichter er mee omgaan! Ook flightcases kunnen kapot gaan, en zullen geen knoerharde klappen kunnen ontvangen zonder gevolgen. Met andere woorden, niet met je auto tegen de flightcase aanrijden, dit is er niet goed voor!
Comment
-
Originally posted by Patrick View PostOok moet je er voor zorgen dat je versterkers onder geen beding op de schroeven, bouten, moeren of wat dan ook rust, maar op het 19" rackje zelf, of op een vlakke ondergrond.
Comment
Comment