Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toekomstvraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja kijk daar heeft mol gelijk in en dat was ook een belangrijk punt voor ons.

Gewoon precies de juiste versterkers voor je speakers met precies de goede processor presets voor je speakers. Ook heeft een actief systeem vaak een bi amp systeem. Dus ampje voor hoog en apparte amp voor het laag in je top kast. Dan nog een apparte amp in je sub. Dan heb je al een actief 3 weg systeem. Niks afregelen en afstemmen gewoon signaal en stroom erop en vlammen maar.

Dan de vlp. Ik denk dat deze erg vergelijkbaar zullen zijn aan de dap palladium. Zeker als ik de prijs en de specs zie. Zullen dus zeer zeker geen slechte amps zijn maar er is ook nog zeer zeker beter. Helaas ga je dan in je budget ook in 1x een enorme stap omhoog.

Kortom gewoon een lekker dagje naar goes toe gaan en gewoon gaan vergelijken dan kun je voor jezelf uitmaken wat het word. Geluid is tot op een bepaald punt toch ook een heel erg een persoonlijke voorkeur.

Comment

Het best is zoals ronnie zegt even alles gaan beluisteren, de ene zegt voor mij niets anders dan EV, een ander zegt DB is the best, geluid is inderdaad een persoonlijke voorkeur.

De VLP 1500 was geen slechte versterker maar mijn spekers hadden maar 350 watt rms dus had ik nog ruim over met de versterker, het geluid was goed al waren de vibes nu ook geen top speakers.

Comment

Ja true en ga ik hoe dan ook doen (vanaf het wat minder druk is op mijn werk), het beluisteren dus maar ik zocht dus eigenlijk een soort van bevestiging of die VLP s iets of wat zijn alsook of mijn VLP2500 hergebruikt kan worden of dat ik hem ook in de schelde/maas/andere rivier best kieperde :)

Betreffende het gewicht nogmaals i dont giev a damn :) setje wielen onder de subs/flightcaseje 6u met wieltjes onder voor de amps/crossover en de camionette van mijn ouders heeft een aangenaam uitschuifbaar klepsysteempje om op de laadvloer te rijden. Er was dus al over nagedacht :mrgreen:

Comment

@ Rick welke van die setjes zijn allemaal bij Bax te beluisteren? Want Goes is zo ver niet maar ligt nu ook weer niet naast de deur (Belgie) Alsook moest je nog een aanrader hebben die vergelijkbaar is mag je het ook melden.
          In overleg is veel mogelijk. Bel van de week eens met de helpdesk om een en ander door te spreken, dan kunnen zij wel het een en ander voor je regelen. Ter plekke kun je dan ook vragen stellen over de randapparatuur die je in wilt gaan zetten en kun je wat zaken vergelijken.

Ik kan nu heel theoretisch een gigantisch verhaal in elkaar steken, maar het beste overtuigingsmiddel is wat dat betreft je eigen indruk. ;)

Fout in de shop is aangepast.

Comment

Arena al even plaatselijk kunnen beluisteren en klinkt best wel erg goed. Ik wacht even mijn werkschema af en als dat wat vermindert (vrij veel overuren atm.) bel ik even naar de helpdesk voor een afspraak om de andere gegadigden te beluisteren.

1 domme vraag nog http://www.bax-shop.nl/luidspreker-t...l#!prettyPhoto is dit tussenpaaltje passend op dat Arena setje? Want ik zie niet echt of die tussenpalen al in de set zitten (staat onderaan van niet dus ik neem aan dat ik nog twee tussenpalen nodig heb).

Reden van vragen is dat ik toch enorm geneigd ben naar het Arena 10 - 15 systeem nu ik ze gehoord heb, ok het is geen dvx + dva maar ze klinken toch echt netjes en helder.

Heb nog tijd tot ergens midden Juni overigens dus ik ga hoe dan ook eerst nog even de andere gegadigden beluisteren (dan pas terug een groot feest de andere feestjes red ik wel nog met men behringers).

Dank bij voorbaat.

Comment

Bij het Arena 10-15 powerpack staat onderaan de pagina dat bekabeling, tussenpalen en statieven niet meegeleverd worden. ;) Komt omdat iedereen daar zelf keuzes in kan maken.

Het paaltje dat je aangeeft gaat er moeiteloos tussen passen. Toch wil ik je ook wijzen op producten van bijvoorbeeld K&M, met de 21367. Met het Ring Lock systeem kun je dan je topkast netjes vastzetten op de tussenpaal. Kan hij ook niet wiebelen of draaien. Kost inderdaad net ietsje meer, maar is wel een praktisch extraatje. :)

Comment

Heb ze liever veilig en vast inderdaad was ook meer een vraag van: Welke tussenpaaltjes zijn goed en raad men mij aan dus dank Rick :)

Comment

Working...
                X