Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schoolfeest 500 man

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoals ik al dikwijls riep. Eerste drive ins .... Gewoon HUREN en reclame maken en op de duur met hetgeen je telkens overhoud STUK per STUK investeren in EIGEN materiaal tot je op een dag niet meer HOEFT te huren.

Zo heb ik het dik 15 jaar geleden gedaan. Jammer genoeg is alles na 10 jaar stilstand in een hangaar van men ouders waar het ook nog es overstroomd is geraakt begeven (eigenlijk is het gewoon door noodweer kapot geraakt want stond allemaal netjes opgeborgen). En wat doe ik nu ik terug wil opbouwen? Stap voor stap iets kopen en wat ik niet heb bij huren. Vandaag nog een leuke set Vinyl gekocht met flightcase (tweedehands) /nieuwe flightcase voor mengpaneel/cd spelers/nieuw mengpaneel (tweedehands) moet enkel nog de koop afronden en nog een setje jawel Vinyl.

Volgende maand mss. wel nieuwe Top en Sub boxjes. We zie wel wat je niet hebt huur je er voor een prikkie bij solved :)

Comment

Zo... dat is zeer: goedkoop.
      Zeker met 4 martin koppe er bij: (Die kosten alleen al normaal meer) daar kan je wel degelijke show mee maken.

Comment

Oke, ik ben er uit! Dankjewel voor mij pushen haha!:P

Iedereen bedankt!!:)

Comment

Ja gaat nu toch huren?

Comment

Ja, ik ben met mn bakkes even op de stenen gevallen terug in de realiteit.
            Werd aan het denken gezet door iets kopen waar ik het geld niet eens voor heb.

Ga dus deze set huren:
            Complete lichtset 'Grande', bestaande uit:
            2x Par 64 4-bar Long/Chrome 230V/500W Raylight
            4x Martin Mac 250 Krypton
            2x Manfrotto Wind-up statief
            2x Triangle truss 2.00mtr
            1x Triangle truss 1.00mtr
            2x Truss adapter
            1x Dimmer-pack 6ch. 6x10A. DMX 230V.
            1x Showtec Lite 4 4ch. DMX console
            1x Martin Freekie DMX console
            2x Harting kabel 10polig 10.00mtr
            1x DMX kabelset 1x 230Volt kabelset
            1x Rookmachine 750Watt inclusief 1 liter vloeistof

en dan neem ik nog mijn eigen moonflower mee, rookmachine en laser! dan moet het al een stuk beter zijn:)

Comment

Ik denk dat die 2 fourbarren met harting verbonden worden met de dimmerpack en dit vervolgens met de Lite console?

Alhoewel je al een zeeer goedkoop alles kan krijgen (€189) kun je het jezelf nog goedkoper EN makkelijker maken. Gebruik 2 DMX fourbarren, die je vervolgens gewoon aansluit op de Martin Freekie.

Dan heb je geen: Showlite 4 DMX console nodig, Geen Harting kabel en geen Dimmerpack.

Daarbij kun je dan je showtjes samen met de movingheads programmeren, geeft toch een wat mooiere show!

Overigens vind ik voor 500 man, 2 fourbarren wel weinig, ik zou er minimaal 4 van maken of andere spotjes/background licht erbij nemen.

Goed dat je tot deze beslissing bent gekomen, en als je het voor zo'n laag bedrag kunt huren dan haal je zelfs nog wat geld uit je schoolfeest waarna je later zelf weer kunt investeren! Succes en ik zie graag het resultaat binnenkort.

Comment

Remix, Dat zal waarschijnlijk niet zo zijn. dit is een belachelijke pakketprijs: het bedrief zal een reden hebben om een harting fourbar aan te bieden en geen actieve. Als je alles los moet gaan huren ben je waarschijnlijk duurder uit.
                Overigens de is een lite 4 haniger voor de fourbars als je niet weet hoe een freekie werkt.

Comment

Vandaag gebeld voor het licht en een dj booth:) Prijs krijg ik met een mailtje binnen!

Comment

Nou het dak ging er af gister! Wauw!
                    De zaal was opgedeeld in 2 delen daardoor redde ik het qua geluid makkelijk!
                    Licht was ideaal, movingheads laser, parren etc. hier een foto'tje

Comment

Stond de vaste verlichting de hele avond aan of alleen nu?

Op de rechter fourbar is een par (2e van links) naar beneden, is hier een reden voor of niet??
                      En welke speakers heb je nu gehuurd?

Comment

Dus toch gehuurd? In elk geval blij om te horen dat het dak eraf ging :)

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                          Stond de vaste verlichting de hele avond aan of alleen nu?

Op de rechter fourbar is een par (2e van links) naar beneden, is hier een reden voor of niet??
                          En welke speakers heb je nu gehuurd?
                          Nee toen stond het net op, is later wel anders gehangen:) Heb geen speakers gehuurd, mn eigen JBL set knalde hard zat! en stond ook niet de hele avond aan die parretjes:)

@ Squeezr ja licht gehuurd, en heb echt een fantastische avond neergezet dus ik ben blij dat ik dat heb gedaan!

Comment

Sorry, was vergeten dat je je eigen JBL set ging gebruiken. Ziet er verder leuk uit!

Comment

Ziet er strak uit. Heb je nog veel overgehouden gezien de hoeveel dat je gehuurd hebt.

Comment

Originally posted by Mr. Mike View Post
                                Ziet er strak uit. Heb je nog veel overgehouden gezien de hoeveel dat je gehuurd hebt.
                                Nee, ik heb 300 gekregen.. heb voor 220 gehuurd.. en dan nog diesel eraf, uurtjes dus vrijwel niks aan overgehouden. Maar wel goede reclame, en ik stond voor redelijk veel mensen! Heb er wel mooie connecties aan overgehouden en ik ben al weer gevraagd voor wat nieuwe klusjes:)

Reclame was dus goed!

Comment

Working...
                                X